Strony

niedziela, 6 maja 2018

Garnitur na luzie z dodatkami w paski


Nigdy nie lubiłam kompletów ale zawsze lubiłam ubrania dopasowane do siebie kolorystycznie. Typowe damskie garnitury bardzo mi się podobają ale pytanie gdzie ja miałam bym goo nosić więc odpuściłam siebie jego zakup.
Za to stworzyłam całkiem przypadkiem coś na kształt a`la garnituru ale mniej eleganckiej wersji takie na co dzień, która świetnie się sprawdza. 

PS. Wybaczcie za moją fryzurę ale okropnie wtedy wiało.. 













25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tym stroju kochana, Elegancko z nutą komfortu. Idealnie sprawdziłyby się do tej kreacji czarne lakierowane szpileczki. Miłej Niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! prosto i z klasą, to lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice and cool navy outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/03/chantilly-day-4-apotheosis/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz!
    Jesteś elegancka, ale bez zbędnej, postarzającej przesady (o co w wypadku elegancji wcale nie tak łatwo)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie całość jest idealnie dopracowana i prezentuje się świetnie. Uwielbiam granat!

    OdpowiedzUsuń
  6. How to get a.j. cruz jersey cheap? Tips you may used.
    josh kline jersey cheap

    OdpowiedzUsuń
  7. Aw, this was a really good post. Spending some time and actual effort to generate
    a superb article… but what can I say… I hesitate a lot and don't manage to get anything done.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam paski w tym sezonie!

    Miłego dnia
    Zapraszam do siebie, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, idealnie do tego pasują te dodatki w paski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba wymiata widac że jest pojemna ;) ja jednak nie lubie tych pomponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, też muszę się rozejrzeć za czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, połączenie elegancji i poczucie komfortu to jest dokładnie to co sama uwielbiam.;) Dodatki w paski świetnie się prezentują. Dodatkowo te espadryle są świetnie nie dość, że idealnie pasują do garnituru to jeszcze według mnie są jednym z wygodniejszych rodzajów obuwia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Garnitur boski! Muszę sobie sprawić taki granatowy, bądź czerwony :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. This is my first time visit at here and i am truly happy to read everthing at alone place.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, bardzo fajnie Ci to wyszło. Torba w paski i buty wspaniale dopełniają zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz extra w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ta stylizacja się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba. Połączenie granatu i bieli jest ekstra. Sama lubię nosić granat. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne zdjęcia <33 Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne marynarskie akcenty;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie zrobiłaś, że wybrałaś zwykły topdo marynarskiego stylu, zbyt dużo kobiet dobiera do tego stylu bluzkę w paski (chociaż wiem, że typowe), a ty akurat baletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeeej jak mi się podoba ten zestaw <3
    Dodałabym jeszcze jakiś czerwony akcent i byloby idealnie <3
    Aż mi się morze zamarzyło, bo tak trochę marynarrrrsko wyszlo :)
    Super kochana :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja , dobrze , że przełamałaś całość paskami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!