Strony

sobota, 5 października 2013

Saltimbocca z kurczaka

Dzisiaj chciałam wam podać fajny przepis na kurczaka z szynką szwarcwaldzką, pochodzi on z kuchni Lidla.

Składniki:
4 filety z kurczaka
6 plastrów szynki szwarcwaldzkiej
4 plastry sera żółtego
szałwia lub oregano
czosnek
sól, pieprz

Sos:
70g kaparów
0,5 cebuli
pół małej papryki
czosnek
200 ml  śmietana 18%
50 ml białego wina

Wykonanie:
1. Fileta kroimy pod skosem na trzy części, doprawiamy sobą i pieprzem, posypujemy oregano.
2. Układamy na każdym kawałku plastry czosnku o raz kawałek szynki, spinamy wykałaczkami.
3. Smażymy na oleju najpierw szynką do dołu i przyprawiamy drugą stronę.
4. Układamy na pergaminie, przykrywamy serem i zapiekamy w piekarniku.

5. W drobną kostkę kroimy cebulkę oraz paprykę, czosnek. Podsmażamy.
6. Podlewamy winem, gdy ono wypracuje dodajemy śmietanę i kapary. Doprawiamy do smaku.




10 komentarzy:

  1. ale mi narobilas smaka :*

    zapraszam do mnie na nowy post ze spodniczka tiulowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda. Może i ja skuszę się na zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie to wygląda..

    A ja jak na złość czuję głód... :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. już po kolacji, a przez ciebie zrobiłam się głodan :p
    wygląda pysznie <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jeszcze nie jadłam, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!