Strony

środa, 18 grudnia 2013

Czarna bluzeczka i kulki herbatnikowe

Witajcie. Dzisiaj zestaw prosty na luzie, zdjęcia robione były już nawet nie pamiętam kiedy ale dawno dawno temu. Bluzeczka i spodenki są to moje dzieła do tego czarne duże kwiatki i kozaczki. 

Na dole mam dla was przepis na pyszne kulki z herbatników pewnie wielu osobą dobrze znane. 









Kulki herbatnikowe


Składniki:
20 dag zmielonych herbatników
1 czekolada mleczna rozpuszczona
10 dag rozpuszczonej margaryny
3 łyż. kakao
cukier puder
3 łyż. dżemu
alkohol
kokos

Wszystkie składniki łączymy w jedną masę, formujemy kulki i obtaczamy w kokosie.


35 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! kuleczki smakowicie się prezentują..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta Twoja bluzka. Ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne zestawienie i wstawki ze skóry


    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha z Ciebie :D bluzeczka jest genialna :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka cudna :) Moja sis ma podobną ;) Ostatnio szukałam czegoś podobnego ale nigdzie znaleźć nie umiałam :O
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo! Pamiętam ten przepis z dzieciństwa! Fajnie, że mi o nim przypomniałaś :)

    Super look! :)


    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz ;*
    Świetny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń+czerwień to połączenie idealne! Cudownie wyglądasz <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbliżenie na pazurki poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny płaszczyk!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka, bardzo mi się spodobała!
    Pozdrawiam M.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam ;) wyglądają pysznie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kuleczki! Boski płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje włosy wyglądają tak zdrowo, są super błyszczące ;-) a jakie fajne kulki, chyba zrobię

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich dodatków :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super wyglądasz, fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje kolczyki musze pokazac mojej siostrze, bedzie zachwcona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja <3 Kuleczki wyglądają pysznie :) Obserwuję ;3

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Brunetki świetnie wyglądają w takich stylizacjach np. czarno-czerwonych. Ładne włosy, ja też noszę grzywkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pieknie wygladasz :) zapraszam na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka i płaszcz fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo przyjemny zestaw ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajną masz bluzkę i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!