Strony

niedziela, 28 grudnia 2014

Śnieg, Śnieg... i mini podsumowanie


Witajcie. Wróciłam z wsi chora, zaraziłam się od kuzynki. Na razie się kuruje, w pracy mam jeszcze dzisiaj wolne. W drugi dzień świąt wykorzystałam moment gdy tylko zaczęło padać pobiegłam robić zdjęcia. Spódniczka ze zdjęć stała się moją ulubioną więc często będziecie ją widzieć na blogu. 


A teraz mini podsumowanie całego roku, w pierwszej połowie roku nie było mnie tu dużo ale od lipca wróciłam do regularnego blogowania i mam nadzieję, że utrzymam to. Ponad 70 stylizacji pojawiło się na blogu. Przybyło nowych obserwatorów jest was już ponad 230. W tym roku odwiedziliście mnie ponad 35000 razy bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszej pracy. 
Dziękuje wam za ten rok. 
















49 komentarzy:

  1. Zdrowiej tam, bo Sylwester się zbliża ;-)
    xoxo, xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie wyglądają te pierścionki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka! Fajne zdjęcia w tym śniegu, pewnie zmarzłaś :< Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był pierwszy śnieg więc zimno nie było ;)

      Usuń
  4. Śliczna spódnica i kozaki ;) Zdrowiej kochana, bo niedługo sylwester!

    SYPAAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie żółtego i czarnego <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  6. a dlaczego u mnie nie ma śniegu ;) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę,że nie tylko u mnie pada tyle śniegu ;)
    Piękne zdjęcia,ślicznie wyszłaś,
    życzę wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne pierścionki ;) Trafiłam tutaj przez przypadek, ale bardzo mi się tutaj podoba. Myślę, że będę wpadać częściej ;) jeśli miałabyś ochotę to zapraszam do siebie: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj odpowiedź na moim blogu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jak najczęściej, w wolnej chwili zajrzę do Ciebie na pewno :)

      Usuń
  9. życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna biżuteria i słodki piesio na jednym ze zdjęć:) równiez zyczę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja! Szczęśliwego Nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna stylizacja <: super wpis

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne buty! Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Na aktualne warunki atmosferyczne w sam raz! :))
    PS. Życzę Ci prędkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja :*

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kozaczki kochana,wracaj nam do zdrowia:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. kuruj sie kuruj, życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Butki świetne! ; )) I już nie wychodź na takie zimno, tylko się kuruj! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowia! polecam dużo czosnku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bo takie spódniczki są po prostu uniwersalne! Świetny zimowy klimat!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne butki, niestety już zimowo się zrobiło i trzeba ciepłe ubrania sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrówka życzę. Genialną masz kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak nie lubię śniegu, tak dziś podczas robienia zdjęć zmieniłam zdanie :) Świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie! zapraszam na mojego bloga :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam pierścionki midi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hihi u mnie też spadł śnieg! <3 Świetne pierścionki, buziaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdrówka i szczęścliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak super, że mam takie blogowe koleżanki. Dziękuję Wam za wszystko, dziękuję że jesteście. Życzę Ci wspaniałości, szczęścia i zdrowia na każde z 365 dni!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lanie w tyłek się należy - chora i bez kurtki lata ;) Piękny wynik blogowy - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna stylizacja :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz, mam nadzieję, że jesteś już zdrowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!