Strony

czwartek, 17 września 2015

Paseczki, szpileczki...


Witajcie. Kolejny post z cyklu już bardziej jesiennych. W ten dzień w ogóle miałam nie robić zdjęć w sumie bo pogoda była paskudna.
Ale w końcu wyszłam na spacer, wiało strasznie ale mimo tego koleżanką zrobiła mi kilka zdjęć i żeby było ciekawie tyle co założyłam kurtkę zaczęło padać jakby deszcz czekał aż skończymy robić zdjęcia. Buciki to jesienna nowość, brakowało w mojej szafie granatowych szpilek. Spódniczkę kupiłam na wyprzedażach w biedronce, jedną z nielicznych gotowych a nie uszytych spódniczek. Sweterek jest z housa i zdecydowanie moim ulubionym, urzekł mnie w nim tył...

Ohh... i zapomniałam bym wspomnieć jaka była moja radość jak ilość odwiedzin na blogu przekroczyła 100.000 może dla niektórych to niedużo ale dla mnie bardzo. Dziękuje wam bardzo, że jesteście ze mną ! 














44 komentarze:

  1. śliczna spódniczka :) i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska spódnica, sama na taką poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie :) ekstra wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się buty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna spódnica, po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny dziewczęcy look. Spódniczka jest mega ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post, miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza ;) http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/lightautumnlook.html.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie paseczki :)

    _____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szpileczki cudowne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz - elegancko, ale bez tej typowej dla elegancji pompatyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica super ;) Taka idealna kobieca długość ;)
    Pozdrowienia z Monachium ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, do twarzy ci w tych paseczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, a szpilki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście tył sweterka jest bardzo ładny:) śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódniczka! Uwielbiam paski, zwłaszcza te granatowo białe:) Po kilku ostatnich postach widzę, że też masz słabość do niebieskiego we wszystkich odcieniach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie w tym roku niebieski u mnie rządzi :)

      Usuń
  15. Piękna spódniczka, a z tymi szpilkami super się to prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna spódnica ale buty jeszcze ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódnica, mimo iż wydaje się że paski poziome pogrubiają to u ciebie się nic takiego nie stało.

    http://malinowe-usta-mariki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Iście francuski szyk:) Uwielbiam pasiaki, a te drobne dodatki ładnie podkreślają całość:) Torebka i buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam te spódnicę, bardzo mnie kusiła. Wyglądasz rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz! Piękna spódniczka, sama ciągle zastanawiam się nad midi takim kroju jak twoja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chcę takie buty!!! Są przecudne!!! Całość świetnie dopasowana!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze się marzą takie tylko bordowe, ale mama już kuriera z nimi do domu nie wpuści, bo mam całe mnóstwo butów :)

      Usuń
  22. Super zestawik. A buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny klasyczny zestaw, piękna spódnica ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna spódniczka i super kolor szpilek :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. buty są cudowne :) śliczna, kobieca stylizacja, taka z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Megaa spódnica, super szpilki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam jesienne stylizacje, twoja jest świetna :) Bluzka w paseczki wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz,strasznie spodobały mi się Twoje szpilki. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do takiej Spódniczki szpile obowiązkowo, a te Twoje są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja , najbardziej spodobała mi się spódniczka- jest genialna ! :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaaaaaaaaaaaaaa ta spódnica jest obłędna!! Pozyczysz? :) uwielbiam paski i do tego piękne szpilki :)!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne szpile!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz uroczo:) Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi sie bardzo podoba miejsce jakie wybralas do robienia zdiec.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjna stylizacja! :) Wszystko bardzo mi się podoba. Cudna torebeczka. Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!