Strony

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Sukienka w kratę z różowy akcentem


Moi drodzy to już 300 post na blogu ! Ale mi to zleciało... nawet nie wiem kiedy. 

Dzisiejsza stylizacja to jeszcze z tego okresu gdzie było tylko parę stopni na minusie i nie trzeba było się ubierać jak zimoludek. Kamizelka którą widzicie po raz któryś już ratuje mi tyłek, dogrzewam się nią i w pracy i pod kurtkami, jest mega ciepła. Płaszczyk już znacie, zimą zawsze urozmaica każdą stylizację. Ostatnio noszę się na czarno ale spokojnie jak tylko się ociepli postaram się pokazać bardziej w kolorze. 












42 komentarze:

  1. obłędna ta sukieneczka :) Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne połączenie, bardzo lubię motyw kratki na ubraniach <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie podoba mi się połączenie kraty z czerwienią płaszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i jeszcze te kozaczki - świetny zestaw :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycam się sukienką i zachwycam się płaszczem - jest bombowy!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają takie dłuższe kozaki do sukienki w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka i płaszcz jest genialny!pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk, super sukienka, bosko, ze kryjące rajstopy do muszkieterek, i taka energetyczna kolorystyka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jak ja uwielbiam motyw tej kratki ;) Przypomniałaś mi, że w otchłani mojej szafy leży koszula w tym stylu, muszę ją odkopać ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kratki z intensywnym kolorze ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały pomysł z tą kamizelką wywiniętą na poły płaszcz!
    super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się przełamanie bieli i czerni różem :) osobiście bardzo lubię takie połączenia :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz! Sukieneczka swietna :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, a sukieneczka jest już w ogóle przeurocza :)!!! Uwielbiam takie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, mam podobny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja i ślicznie w niej wyglądasz, ale nie ma co się dziwić - ładnemu we wszystkim ładnie. ;-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor i długość płaszcza bardzo mi się podoba:)Gratuluję tych 300 i życzę następnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w sukience :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    https://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udana stylizacja :) Podoba mi się kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super płaszczyk :) całość bardzo ładnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ soczysty kolor ma ten płaszcz! super!

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest rewelacyjna :) świetnie!
    PAULYENN

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka i bardzo ładny płaszczyk:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne buty!

    Zapraszam do siebie :)
    http://douux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka i piękny płaszczyk:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. W stylizacji pięknie wszystko razem wygląda. Najbardziej buty mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie Ci w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  28. woow, 300 to duzo :-) Bardzo podoba mi się Twoja niebanalna stylizacja, sukienka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny płaszczyk, pasuje Ci<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka i płaszczyk ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!