Strony

sobota, 30 czerwca 2018

Szarość w różnych odcieniach


Szarości to jest to co zdecydowanie uwielbiam. Ten kolor nigdy mi się nie nudzi, ew dodaje coś srebrnego dla błysku i lepszego efektu. Lubię bardzo grać odcieniami danego koloru, a w szarościach jest to dziecinie proste. Do szarego jak i do białego czy czarnego pasuje nie mal, że każdy kolor, moim zdaniem nigdy nie powinno go zabraknąć w szafie. 

Ten zestaw pochodzi z czerwcowego wypadu do Zakopanego i idealnie wpisuje się to co mamy aktualnie za oknem, u mnie wieje i zimno :( kiedy w końcu przyjdzie to lato bo ja już się doczekać nie mogę .. 
Udanego weekendu :) 


















20 komentarzy:

  1. Genialna jest ta bluza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Szarość jest ciekawym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szarości dlatego podoba mi się Twój zestaw...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja idealnie wpisuje się w mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, na ostatnie, chłodne dni idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. That looks so good on you. Beautiful!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, \
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobaja mi się szarości :) Sa takie uniwersalne, ale ładne :) Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety pogoda nam się konkretnie zepsuła :( ale jeśli chodzi o stylizację podoba mi się bardzo, mimo że nie jestem zwolenniczką szarych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szarości także zestaw bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny zestaw :) ta bluza jest świetna :) falbanki dodają uroku nie tylko jej, ale i calemu outfitowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W szarościach też Ci do twarzy, super bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za Sneakersy masz na nogach kochana ?😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!