Strony

piątek, 25 sierpnia 2017

Letnia stylizacja, kolory jesieni


Stylizacja w kolorach jesiennych ale typowo letnia dla mnie. W tym roku królują u mnie bluzki z wyciętymi ramionami, mam ich mnóstwo, nawet hiszpanki mnie tak nie zauroczyły.
Mimo, że jesteś czuć już mam nadzieję, że jak najdłużej uda mi się ubierać na "letniaka". Pomijając 5 rano gdzie nie dość, że muszę ubrać się ciepło to bez ogrzewania w aucie nie da rady, wieczory też są już chłodne :( mam wrażenie, że to wrzesień a nie sierpień ..




















43 komentarze:

  1. Śliczny zestawik! Piękna bluzeczka ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, ranki i wieczory już chłodne. Szybko mija lato:((((
    A bluzka fajna i takie też bardziej mi się podobają niż te hiszpanki. Ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Jesień z takimi kolorami będzie piękna :)
    Zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :) Bluzeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice summer outfit, the short is cute and lovely paired with these great sandals ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/24/tuscany-san-gimignano/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny look ;) Kolorystyka jest świetna, trochę już jesienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za takie kolory lubię właśnie jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja super :) piękna jest ta bluzeczka- wycięcia i te śliczne kwiatki! ;) ja też mam wrażenie, że to już jesień...

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie kolory jesieni, trzeba się powoli przygotowywać do zmiany pory rokuu, ech :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw. Bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno ma być jeszcze ciepło...☺
    Świetna stylizacja 😍
    Buty są przepiękne 😍😘
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne szorty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka śliczna, modele z wyciętymi ramionami bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Długość spodenek i połączenie z tymi butami sprawia wrażenie krótkich nóg, niekorzystnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również preferuję takie wycięcia na ramionach. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te czerwone spodenki, to świetny akcent dla całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Energetyczne kolorki i oby tak jak najdłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne kolory i świetne buty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. love the shorts

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bluzka, wpadła mi w oko :) a kolor swetra idealnie tutaj pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. MEGA! Bardzo podoba mi się ta Twoja stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. urocza bluzka i świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bluzka i bardzo ładne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome !
    I invite you to visit my blog dear
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the red shorts with the floral top! Super fabulous! Great summer style!

    Paulo Makalinao | www.pauloparadox.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja :) Szkoda, że mi się nie udało znaleźć szortów o takiej długości :/ Koniecznie muszę takie kupić za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka mnie urzekła, lubię taki styl, niestety nie mam jeszcze takiej

    OdpowiedzUsuń
  29. z tym swetrem wygląda genialnie! sweterek rewelacja! a skąd on jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, podkradłam mamie z szafy :)

      Usuń
  30. Super połączenie ;) Świetna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie się prezentujesz :) U mnie już zero słonća i pozostało mi nosić swetry :( Bardzo nad tym ubolewam!

    Pozdrawiam, www.drazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super :D też dopadła mnie moda na bluzki z wyciętymi ramionami

    OdpowiedzUsuń
  33. Taką piękną bluzeczkę bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!