Strony

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Pudrowy wiosenny zestaw


Cześć. Dzisiaj będzie szybko i konkretnie ponieważ mam mały kłopot z oczami i staram się ograniczać użytkowanie komputera.

Jeśli chodzi o zestaw, to jakby ktoś mi powiedział jakiś czas temu, że założę spodnie takie jasne i to różowe to bym go wyśmiała. Tak tak, kobieta zmienna jest. Gdyby nie to, że za mną paręnaście kg zapewne bym ich nie kupiła. Z nadejściem wiosny ciesze się nową figurą ale jeszcze nie powiedziałam stop, przede mną długa droga. 

PS. Jak dla mnie nie ma piękniejszego tła niż kwitnące drzewa, uwielbiam za to kwiecień i maj :) 

Udanego tygodnia, u mnie zapowiada się ciężko... 


















28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw i świetna sceneria. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw. Lubię takie kolory :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tych kolorkach Kochaniutka 🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up all, here every person is sharing these kinds of
    know-how, thus it's fastidious to read this
    web site, and I used to go to see this weblog all the
    time.cheap NHL jerseys (nztrips.co.nz)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice spring outfit with these delicate pastel colors and great background for a photo shoot with the super floral trees!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/17/chantilly-day-2/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te pudrowe spodnie! Bardzo mi się podobają. Podobne widziałam na sosimply. Dodatkowo musze powiedzieć, że bardzo podoba mi się Twoja bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pudrowy zestaw i jakie piękne kwieciste tło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A conquista inicia bem antes do primeiro Oi”.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, pastelowy zestaw. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie w kolorze kwitnących kwiatów drzew, fajnie się to łączy. Widze u ciebie nowe buty chyba ?
    bardzo eleganckie na małym słupku

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja już Ci ostatnio pisałam, że świetnie wyglądasz w spodniach i powinnaś nosić je częściej, także cieszę się, że mnie posłuchałaś kochana :) hihihi
    Fantastyczny zestaw, piękna kolorystyka, taka moja <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przecudownie! Połączenie jasnego różu i bieli idealnie ze sobą współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalna stylizacja, świetnie skomponowana. Bardzo podoba mi się, jak dobrałaś do spodni buty oraz torebkę <3 Piękne wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. This is really interesting, You're a very skilled blogger.

    I have joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post.

    Also, I've shared your web site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam połączenie bieli i różu, skąd buty bo są świetne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wiosennie tutaj. <3 Cudne te zdjęcia i świetny look. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten kolor więc jestem na TAK! Cudne /dla mnie/, jeszcze do tego piękna przyroda dodatkowo zachwyca...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz w takich pastelowych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny look! totalnie moje kolory :) i super tło do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pudrowe ubrania, wyglądają tak delikatnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zestaw pasujący do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!