Strony

sobota, 14 kwietnia 2018

W stonowanych odcieniach - szarość


Jak niektórzy pamiętają mnie można było zobaczyć tylko spódniczkach lub sukienkach, spodnie pojawiały się mega rzadko po paru latach prowadzenia bloga to się chyba zupełnie odwróciło. Chodź dalej nie przepadam za jensami i jasnymi spodniami, to mi sie chyba nigdy nie zmieni nawet pomimo mojej utraty kilkunastu kilogramów.
Więc dzisiaj kolejna odsłona spodni tym razem bardziej dopasowanych bez neonów, w stonowanych barwach. Sweterek śmiało może zasnąć nie jedną kurtkę, upolowałam go na zimowych wyprzedażach. Zwykły biały top do którego tylko dodałam troszkę perełek, klasyczne szare rurki i buty które już się pojawiały tu wiele razy z motywem skóry węża i gotowe. 

PS. Wybaczcie fryzurkę ale mega wiało. 
Udanego weekendu. 















21 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się bluzka i torebka. Perełki są urocze i dodają elegancji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos, the shade andd depth oof the pictures are breath-taking,
    they draw you in as though you are a component of the make-up.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nosi się szpilek na gołą stopę! To nieeleganckie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych spodni pasowałyby jakieś ciemne szpilki z kabaretkami, ewentualnie botki z wycięciami po bokach ;)

      Usuń
  4. Powinnaś częściej tak chodzić bo wyglądasz bosko <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice, cool but also elegant outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/09/chantilly-day-1/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, spodnie maja świetny kolor, bardzo mi się podoba, no i buty, super!! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, w tych spodniach wyglądasz bardzo apetycznie i zgrabnie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i świetna torebka ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej ślicznie wyglądasz !! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki cudowne, a szarość bardzo ładnie "podana"... rozwiane włosy dodają uroku:-)) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) Buty śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta stylizacja! Rozwiane włosy wyglądają uroczo!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę kochana, noś spodnie częściej, bo na prawdę super na Tobie leżą :)
    Ja uwilebiam takie modele, szczególnie wlaśnie noszone do szpilek <3 Twoja szpiluchny są boskie ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpileczi 👌😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!