Strony

czwartek, 10 maja 2018

Krata na sportowo z dodatkiem różu


Dzisiaj w wydaniu bardziej sportowym. Uwielbiam koszulę w kratę a to moja ostatnia zdobycz, problem jest taki, że już wiem, że farbuje :( i z białej kratki zrobiła się już lekko różowa ale nie ma tragedii.
Do tego moje ulubione spodnie jeasnowe które mi ratują tyłek bo większość spodni jest za duża i czeka cierpliwie na swoją kolej aż wylądują pod maszyną do szycia.
Buty które widzicie dostają drugą szansę po trzech latach leżenia w pudełku, takie nie wygodne były. Raz się sprawdziły zobaczymy jak będzie dalej...












21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny look, lubię tego typu luźne outfity :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A nice, cool and sporty outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/09/livin-on-the-wedge/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sportowa stylizacja, fantastycznie skompletowałaś tą koszule wraz ze spodniami. Podobne spodnie widziałam na zoio. Ale air maxy do niej fantastycznie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię koszule w kratę. Twoja jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krata zawsze będzie na topie ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo podobają mi sie te buty ale nie mam odwagi ich kupić częściej stawiam na adidasy ale może jeszcze kiedys się przemogę :) Świetny zestaw buty dodają sportowego charakteru:*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna koszula, uwielbiam motyw kratki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) Fajna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz i ten wiosenny klimat :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fotki i urokliwa stylizacja, dla mnie koszule w kraty i np. połączenie dresów damskich to bomba :) Pozdróweczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Woh I love your posts, saved to favorites!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam koszule w kratę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Air Maxy ładnie wygladalyby na nodze, gdybyś miała spódniczke do tej koszuli😉. Polecam wypróbować takie poloczenie😊.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka😉 Zakładasz czasami kabaretki pod spodnie? Co o tym myślisz 🤔

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!