Strony

czwartek, 3 maja 2018

Różowa spódniczka


Nie wiem jak wy ale ja pogoda w kwietniu się zachwycałam. Nie pamiętam jeszcze tego miesiąca w takim wydaniu. kwiecień kojarzył mi się z lżejszymi ubraniami, jakieś cieńsze kurtki czy buty. a tu taka niespodzianka i sandały, krótki rękaw. Mało tego mamy początek maja a ja już mam opaleniznę na razie na raczka ale będzie brąz (taką mam nadzieję hahaha). 

Co do ubioru to raczej nic odkrywczego, tak po prostu w moim stylu typowo. Na po południowy spacerek w sam raz. Bluzeczkę kupiłam przed świętami, oczywiście nigdzie nie było rozmiaru więc pojechałam do mojej znienawidzonej silesi w końcu i kupiłam, a jaka byłam wściekła jak dwa dni później na necie pojawiła się cała rozmiarówka. Spódniczka to jeszcze łup sprzedażowy, po małych liftingach. Pierwsze nowe sandałki w tym roku i jak na razie chyba ostatanie bo nie ma nic godnego uwagi. 
Tym czasem zmykam bo czeka mnie bardzo aktywny dzień. Miłego.. 












22 komentarze:

  1. Piękna stylizacja. Różowa torebka i spódniczka świetnie się prezentują. :) To prawda, kwiecień był wyją5tkowo ciepły, czuło się bardziej lato niż wiosnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A great and trendy spring outfit with this beautiful skirt and top! The low heel sandals are very nice as well!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/03/chantilly-day-4-apotheosis/

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie idealne. Spódnica obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale. Fuksjowa spódniczka i sandałki to moi faworyci tej stylizacji, pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny wyraźny kolor :) super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Kolor dodaje niesamowitego wdzięku i lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely skirt, I like the color very much. The choice of the shirt is perfect for that skirt.
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja prezentuje się świetnie! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, cukierkowa stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódniczka ;) Krój ma idealny, taki jaki najbardziej lubię ;) Kolorek iście letni ;) Ale i na wiosnę jak znalazł ;) Rewelacyjnie prezentuje się w tym zestawieniu i bardzo dobrze komponuje się z tą koszulą ;) Podobają mi się również sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna koszula! Mega mi się podoba i sama chętnie bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor spódniczki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor :) Niestety nie w moim typie, natomiast Tobie w nim ślicznie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Spodobała mi się spódniczka ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja! Wyglądasz bardzo dziewczęco i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka ma bardzo ładny krój. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I go to see every day a few sites and websites to read posts, but this web site offers quality based posts.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny akcent 3-cio Majowy w twoim wykonaniu kochana. Czas i pora na sandałki i spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest kolorek tej spódniczki <3 Kwietniowa pogoda faktycznie była zaskakująca ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, jak zwykle wszystko do siebie idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!