Strony

środa, 1 października 2014

Red dress


 Lubię jesień za te złote liście w parku, idealnie komponują się z sukienką. Nie ma lepszego tła do zdjęć o tej porze roku. Dzisiaj w trakcie zdjęć miałam miłe rude towarzystwo i to podwójne, które mój fotograf ujął również na zdjęciach. Żałuje tylko, że nie miałam nic dla nich do jedzonka. Teraz do parku już bez tego się nie ruszę...

Dziś było na tyle ciepło, że spokojnie mogłam się wybrać bez kurtki. Sukienka okazała się bardzo ciepła, za ciepła więc idealnie sprawdzi się zimą. Do tego niezawodne i ulubione rajstopy w kropki. Oraz czarne botki na stabilnym obcasie.



















Zestaw:
Kamizelka - By Mama ( 30,- )
Sukienka - No name (35,- )
Torebka - No name (35,- )
Botki - No name ( 85,- )
Rajstopy - Marilyn ( 20,- )

Razem: 205,-

64 komentarze:

  1. sukienka jest świetna

    ______________
    a u mnie?
    must have w butach i torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) Kocham rajstopy w kropki!
    http://fringiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwone sukienki. Pięknie Ci w tym kolorze. A rudaski śliczne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sukienka! A wiewióry kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja uwielbiam czerwone sukienki! Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka wiewióreczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.Uwielbiam sukienki o takim kroju i oczywiście czerwień

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tej sukience! Śliczne botki i fajne rajstopy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie bez kamizelki zdecydowanie lepiej! juz sama ta soczysta czerwien wystarcza by robić szał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie jest bardzo ładnie w czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is such a lovely dress and you wear it beautifully girl. Stunning boots, gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czerwone sukienki ; )
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie cała stylizacja na 6 ! Zdecydowanie czerwony to Twój kolor <3 dobrze, że dobrałaś do tego rajstopy w groszki, a nie zwykłe czarne :) Butki chętnie bym podkradła <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sukienka :) ładnie Ci czerwonym!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie wygladasz<3 botki sa cudowne!
    Zapraszam również na mojego bloga o podobnej tematyce i wspólnej obserwacji:) - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka i ojej ta słodka wiewiórka !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna stylizacja, i do tego te kropkowane rajstoopki <3 http://kasjaa.blogspot.com/2014/10/300-obserwatorow-za-mna-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. O jej, jaka śliczna sukieneczka! Prześliczny fason kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wyglądasz w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie Ci w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maszbracje jesienny plener jest najlepszy! :) wygladasz wspaniale!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta sukienka! Najlepsza stylizacja na blogu! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka :) ale muszę przyznać, że wiewiórka pokonała wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie Ci w czerwieni :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana sukienka jest genialna ! :) slicznie wygladasz w czerwonym :) a jaka słodka wiewioreczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam drugiego bardziej zmysłowego i kobiecego koloru, niż czerwony! :)
    Fantastycznie wyglądasz :)
    I skąd Ty dorwałaś tą cudowną wiewiórę? aaaaaa :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham czerwień ! *o*
    Z chęcią pozbawiłabym Cię tej sukieneczki, ale na mnie
    pewnie nie wyglądałaby tak pięknie jak na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sukienka!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam słabość do czerwonego koloru ! :) super torebeczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  31. co za piękne wiewióreczki! a z Twojej stylizacji najbardziej podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne buciki :) A wiewióry jakie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Kupiłam je na targu ale śmiało na allegro je znajdziesz :)

      Usuń
  34. Podobają mi się buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi to się najbardziej podobają rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka i super zdjecia! Zazdroszczę zdjęć z wiewiórkami:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/you-ruin-me.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Może wzajemna obserwacja? Odpisz u mnie :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Your dress is so pretty! Love the colour:) X

    www.fashionable-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna czerwień <3

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi się sukieneczka, jej obniżona talia dodaje jej tego czegoś. Połączenie czerwieni i rajstop z delikatnymi kropkami lubię od dawna! I botki boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna ta sukienka, bardzo pasuje ci czerwony :) rzeczywiście ostatnio możemy nacieszyć się pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za komentarz, również zaobserwowałam Twojego bloga.
    Pozdrawiam, Anu.

    http://murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo lubię takie rajstopy ;-) ale fajne wiewiórki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna sukienka i świetne te rajstopki :) Podobne buciki kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dochodzę do wniosku, że czerwona sukienka powinna być zaraz po małej czarnej w szafie każdej kobiety jako must have :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!