Strony

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Szorty jeansowe z groszkami



W sumie jest to dziwne ale to chyba moje pierwsze jeansowe szorty. Nie kojarzę u siebie żadnych innych wcześniej. Trafiłam na nie przez przypadek. Owszem podobały mi się różne powycierane, z dziurami czy z perełkami, wyglądały super ale to nie dla mnie.
Po pierwsze wychodzą mega krótkie a po drugie to nie mój styl. Dlatego wole coś klasycznego, prostego i koniecznie z wyższym stanem.  Miałam nawet do nich perełki przyszyć tzn moja mama ale doszłyśmy do wniosku, że tak jest okej.













20 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądasz świetne połączenie ;) bluzka z groszkami fantastycznie wygląda w połączeniu z tymi krótkimi spodenkami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię groszki więc mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki nie za krótki i nie za długie - idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię groszki, kropki, kropeczki :) Boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szafie też ciężko doszukać się jeansowych szortów :) Twoje bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne szorty i świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje Ci taka chusta we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony letni zestaw :) Szorty plus urocza bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluzeczka. Krótkie spodenki mają dobrą długość- nie za długie i nie za krótkie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I don't commonly comment but I gotta say thanks for the post
    on this amazing one :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te spodenki, powiem czo ze sama nie mam teraz w szafie dżinsowych spodenek Haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Very good post. I am dealing with a few of these issues as well..

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto i letnio - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie komponuje sie ten zestaw :)
    https://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje groszki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!