Strony

środa, 27 czerwca 2018

Sukienka w groszki


Długo "czaiłam" się na taką sukienkę, to bardzo mi się podobała. Takiej w szafie jeszcze nie mam, a wiecie jak ja uwielbiam groszki. Niestety długo się nią nie nacieszyłam, bo to ostatnie wyjście w niej zostało uwiecznione na zdjęciach i poszła ona do reklamacji.
Pomimo to, że wzięłam większą, materiał się rozszedł na szwach :(  I tak oto straciłam sukienkę...
W tym roku przekonuje się do sukienek, bo ogólnie bardzo mało w nich chodzę... zaopatrzyłam sie już w kilka letnich wersji, głównie w kwiatuszki które uwielbiam.










20 komentarzy:

  1. Pasuje Ci ta sukienka. :) Lubię takie kołnierzyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest twoja sukienka. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te sukienki z kołnierzykami *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Great look with this beautiful dress and perfect match with the sandals!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/22/mondorf-les-bains/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka :) Wiesz, że wieki temu miałam bardzo podobną? :) uwielbiałam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, ja już czekam na powrót tej fantastycznej pogody:) Fantastycznie wyglądasz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz uroczo w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!! Sukienka warta uwagi i bardzo na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka cudna ,a zdjęcia jeszcze piękniejsze 😊 Pozdrawiam i zapraszam do mnie 😉https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda delikatnie i przez to jest mega :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy ci w groszkach, mi nigdy z nimi nie było po drodze ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię grochy - mam kilka koszul w swojej szafie do których ciągle wracam. Szkoda, że to ostatnie zdjęcia w tej sukience ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. przeurocza ta sukienka :) nie dość, że ma groszki to jeszcze ten kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta sukienka przede wszystkim w kropki i fajny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie dziewczęco wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look lovely in that dress.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta sukienka, wyglądasz w niej jak taka grzeczna uczennica z liceum😊😉. Ta stylizacja jest bardzo elegancka,można ją wykorzystać na wiele okazji. Od niedzielnych spacerów po imprezy okolicznościowe. Jednak wg mnie idealnie pasowały by do tej stylizacji czarne klasyczne czółenka z odkrytą piętą
    wyszła by taka styloweczka 😍😍👌

    OdpowiedzUsuń
  18. Hipnotyzuje ta sukienka! Bradzo mi sie podoba, bo można ją wykorzystać zarówno na elegancko, jak i na codzienne wypady do miasta. Cieszę się, że wpadłem na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!