Strony

piątek, 15 maja 2015

Ulubiony baby blue


Ja dzisiaj już weekenduje, wyjątkowo od piątku ale przez tą pogodę wykańczam się. Wstałam dzisiaj bardzo późno ale tak fatalnie czuje się od rana, nie wiem czy to przez pogodę czy może przez wczorajszą cało dzienną dniówkę.
Ale odbiłam sobie to wybrałam się na zakupy bo teraz są zniżki w housie i reserved po -40%. Szału nie było, w Housie kupiłam w końcu wymarzoną kurteczkę jeansową od dawna za mną chodziła. Ostatnio mam manie kupowania tam odzienia wierzchniego bo chyba jedyny sklep gdzie kurtki leżą idealnie w ramionach i biodrach. Bo najczęściej to jest, że w ramionach są za duże a w biodrach za wąskie mój odwieczny problem. Zostawiam was z zdjęciami a ja uciekam się szykować na spotkanie z koleżanką w końcu udało się tam zgrać terminy, żeby nam obydwóm pasowało.

PS. Na ostatnim zdjęciu chciałam wam pokazać jaki wzór mają spodnie bo na zdjęciach tego nie widać :( 

Udanego weekendu kochani :) 










Kurtka - House
Bluzka - No name 
Spodnie - No name
Naszyjnik - Centro 
Buty - CCC

70 komentarzy:

  1. Super wyglądasz!

    Pozdrawiam cieplutko ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, świetny ten wzorek na spodniach jest!
    nie przejmuj się, to samopoczucie to efekt wahań ciśnienia - chyba wszyscy tak mają ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwielbiam ten kolorek ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wzoru widać nie było, a jest świetny:) Wszelakie niebieskości i granaty bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Buty są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ja Ci zazdroszczę tych 3ech dni wolnych, a ja cały weekend w pracy grrrr :( :(
    Też muszę się wybrać do Housa, bo właśnie poszukuję jasnej katanki, a widziałam, że u nich ze zniżką z fb jest -40% więc się opłaca :) :)
    Świetne bucisze ! <3 baaaaardzo mi się podobają :) :)

    A więc udanego weekendu kochana :) wybaw się dobrze i za mnie :P hehe
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dobór kolorów ;) gratuluje ;)

    __________________________
    Poczuj sie jak we Francji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. baby blue - uwielbiam ten odcień, jest bardzo twarzowy :) świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci odcienie niebieskiego. Też często mam ten problem z kurtkami i płaszczami, w biodrach opięte a w ramionach za duże i brzydko się układają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny wzór! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna stylizacja :)
    moge prosic o klikanie w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie! ;) ladna ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. Kurtka i bluzka są super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka i naszyjnik wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Widzę, że u Ciebie kolor "baby blue" podobnie, jak u mnie jest jednym z ulubionych- ponieważ często pojawia się w stylizacjach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te buty! Śnią mi się po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kurtka i buty- cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zaraz do pracy uciekam :( Zazdroszczę wolnego! Bardzo ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluza i kurtka! też uwielbiam baby blue :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wszystko wygląda, bluzka jest genialna :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są te spodnie. Bardzo fajnie w nich wyglądasz muszę ci powiedzieć :) I kurteczka też mi się podoba. Ale tego koloru mam już dość ;) Nic więcej nie kupię.
    Też kupuję kurtki w House bo mam ten sam problem. Szczególnie jeśli chodzi o ramoneski. Musiałabym właściwie kupować M w innych sklepach bo L jest luźne w ramionach, wygląda taka kurtka na za dużą i zaburza mi sylwetkę, a ja nie mogę sobie pozwolić na wyglądanie na jeszcze większą. Zaś w M fajnie wyglądam ale się w biodrach nie dopnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O! Jaka ładna stylizacja, baby blue + granatat, idealne połączenie! :) Ślicznie wyglądasz moja Droga ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. te serduszka są po prostu świetne! :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html
    kliknęłabyś u mnie w link? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, bluzeczka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W niebieskościach Ci do twarzy. Śliczna bluzeczka i naszyjnik.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie kolorków!:))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  27. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam się wybrać do Reserved, ale nie miałam czasu. Może to i lepiej, bo zaoszczędziłam ;) Fajny wzorek na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie również ta pogoda wykańcza ;/
    Świetny zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście dopiero na ostatnim zdjęciu widać wzór :-) Jaki cudowny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz! tez szukam czegoś w tym odcieniu ale jeszcze nic mi nie wpadło za bardzo w oko :) A na buciki poluje podobne, tylko czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. oo....to chyba mój faworyt wśród Twoich propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dzisiaj jak wstałam to też fatalnie się czułam.
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja !
    http://becomeextinct.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty nie są moim faworytem, ale za to reszta prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne kolory, widać że wiosna :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw fajny, codzienny. No i buty rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też ostatnio uwielbiam blue. Ładna bluzeczka i kurtka, świetna całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  39. Też uwielbiam baby blue :-) Wiosennie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz śliczną tą bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. buty są całkiem spoko;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecudowny jest ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spodnie są świetne ,sama uwielbiam taki fason ,mogę wiedzieć w jakim sklepie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  44. łał co za stylizacje kochana <3
    http://patrycjapardej.blogspot.com/2015/05/flakoniki-perfum.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja ;)
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!