Strony

sobota, 2 maja 2015

Jeans i kwiatki



 Witajcie. 
Tydzień temu moi rodzice obchodzili rocznice ślubu, więc stwierdziłam że w tym roku nie będzie prezentu a zaproszę ich na obiad na miasto. Zabrałam ich do bistro w którym pracuje i właśnie z tego dnia jest ten zestaw. Ale przyznam się szczerze dziwnie czułam się tam jako gość a nie pracownik, tak inaczej ale bardzo miła odmiana. 

Kurteczkę będziecie oglądać non stop więc się przyzwyczajcie, a to przez moją manię błękitu, pasuje mi do wszystkiego... Bluzeczka i spódniczka są szyte przez mnie i mamę, a najlepsze że cały zestaw nie wyszedł mi więcej niż 20 zł, czasami trafiałam niedrogie materiały tak jak na przykład ten a`la jeans. Ten model butów zawsze mi się podobał ale cóż mało praktyczne ale za to są najlepszą alternatywą dla botów na słupku których zimą prawie z nóg nie ściągałam tak dobrze mi się w nich chodziło. Podobnie jest z tymi butami, są prze wygodne mimo obcasu mogę w nich chodzić cały dzień. 
Dziś mam wolne na pewno odwiedzę rossmana i zaopatrzę się w kilka rzeczy. A resztę dnia spędzę na słodkim lenistwie 
Ps. Rozjaśnić ombre czy wrócić do jednolitego brązu, doradźcie mi bo ja już sama nie wiem ? 









Kurtka - House
Bluzka, spódniczka - By Nippi
Torebka - No name
Kolczyki - Centro
Buty - CCC

65 komentarzy:

  1. Spódniczka śliczna !



    ______________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. UUuu jak u Ciebie ciepło :) Ja dzisiaj wyszłam bez rajstop, ale za chwilę się cofnęłam po nie. Świetny pomysł z zaproszeniem na obiad zamiast prezentu. Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze cudna stylizacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna spódniczka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny zestaw! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja mama jest naprawdę bardzo zdolna i po raz kolejny uszyła ci coś pięknego. A to musiała być miła odmiana pójść do bistro, ale nie do pracy tylko dla przyjemności na obiad z rodzicami :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/hej-kochani-witam-was-bardzo-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja :)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. that blue skater skirt looks adorable on you!!!!
    sweet and romantic combo!!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna kolorystyka, lubię takie spójne zestawy. Najładniejsza kurteczka, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie, super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz :) Miło z twojej strony , że zabrałaś rodziców do restauracji :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super look. Bardzo lubię takie połączenie!
    REWELACJA!!!

    ~~~~~~~>>>>>
    Zapraszam również do mnie!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ombre jest fajne i modne i zawsze możesz przykryć brązem gdyby Ci się nie podobało :) w spódnicy wyglądasz mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobiety o wiek się nie pyta, ale ile masz lat? ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosko, bluzka cudo! Idealnie zestawiona całość!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne buty! Spasowałyby mi do torebki, którą dzisiaj kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz!
    Co do włosów wydaje mi się, że może jednolity brąz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie umiem sie zdecydować a potrzebuje zmiany to pewne :(

      Usuń
  19. Super ramoneska i spódnica! 😍

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna fryzura i śliczne buty!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ulubione kolory :) i pasują Tobie bardzo!!! Śliczny zestawik bardzo kobiecy, spódniczka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja, kolorki super, blue jest świetny w kazdym odcieniu w tym sezonie, krój spódnicy uwielbiam, a buty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje kolorki! <3 Zawsze sobie mówiłam, że jak będę mieć mnóstwo butów to wśród nich znajdzie się jedna w takim stylu, fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super buciki i w ogóle cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten zestaw :)
    Zastanawiałam się nad kupieniem takich butów tylko w kolorze beżowym - wygodne są? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo miałam kupić beżowe ale zdecydowałam się na te. Polecam są prze wygodne, w ogóle nie odczuwam że są na słupku :)

      Usuń
  26. Kurtkę i kolczyki bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny zestaw! Mam takie buty i polecam :)
    Obserwujemy? http://www.czarnatruskawkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty :). Bardzo uroczo wyglądasz. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja, jesteś taka młodziutka a tak dobrze się potrafisz ubrać ! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta spódniczka i bluzka! Jaką Ty masz zdolną mamę :-) Buciki wyglądają super i pewnie są wygodne - sama mierzyłam podobne i takie właśnie były :-)

    Pzdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny zestaw :) buty są piękne! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się pikowana skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. szukam takiej spódnicy, ale czarnej <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne buciki :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny zestaw. I jak elegancko się tu u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja.
    Bluzka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zdjęcia, pasuje ci ten kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz talent do szycia :) Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w tym zestawie! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie się zachowałaś zabierając rodziców na obiad w rocznicę ślubu! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna kurteczka! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. mierzyłam je niedawno i miałam straszny dylemat...ale ostatecznie wzięłam inne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!