Strony

wtorek, 26 maja 2015

Parasolki,parasolki...


W przeciągu kilku ostatnich dni podstawowym elementem w mojej torebce jest parasolka, kiedy ta pogoda się skończy i zrobi się wreszcie tak jak powinno być czyli CIEPŁO !? No ja się pytam.... :(
Idę do pracy pada wracam z pracy dalej kropi. Jako, że parasol jest automatyczny to i otwiera i się zamyka przez naciśniecie guziczka, a ja genialnie zaczęłam sobie pstrykać bo się zapomniałam i takim o to sposobem zamknęłam sobie parasol na głowie.

PS. Dzisiaj dzień matki, co kupiłyście swoim mamą ? Ja tradycyjnie storczyka, to jest zawsze trafiony prezent dla niej. 












 Płaszcz - No name
Sukienka - No name 
Rajstopy - Nie pamiętam 
Baleriny - Centro
Parasolka - Prezent

62 komentarze:

  1. Świetny płaszczyk. Ta pogoda bardzo źle na mnie wpływa, nic mi się nie chce ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te rajtuzki :) i kochana ślicznie wyglądasz w tym płaszczyku!
    a weeeeź! jest koniec maja a tu taka pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No pogoda jest fatalna, już też mam jej dość :( A płaszczyk masz śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk, fajny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupilam kubek z napisem 'najlepsza mama na świecie' :)
    Super wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super arasolka. Pasuje do całości. Muszę sobie też kupić jakąś ładną.
    A mame zabrałam do kina w sobotę. Ale dziś jeszcze do niej pojadę i coś słodkiego chyba kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci się wzór na szaliczku/kominie zgrał z wzorem na parasolu :) ;)!

    uroczo wyglądasz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszczyk a ten kolor jest cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja,bardzo mi się podoba Twój płaszcz i parasolka. :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk pełen energii. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście nie pada i jest w miarę przyjemnie, na tyle żeby powygrzewać się w słońcu na ogrodzie. Świetny płaszczyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz w pięknym kolorze...parasolki teraz potrzebne, u mnie leje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz uroczą parasolkę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniec maja, a na dworze tak zimno... Ale już niedługo zmiana pogody! ;] Mam nadzieję, że na dużo cieplejszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też dzisiaj cały dzień pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękny parasol! :)
    Ja swojej mamie kupiłam bluzkę i zrobiłyśmy sobie kilka wspólnych zdjęć, które dzisiaj zamieściłam na blogu :)

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz! Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! ; )
    U mnie przez dłuższy czas słoneczko a od wczoraj pada.. ;c
    Może wspólna obserwacja ?
    http://dariaanowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja sukienka bardzo Tobie psuje. Poszukuje takiego parasola jest genialny. Ja mojej mamie kupiłam kubek, ulubione czekoladki oraz bluzeczkę :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fuksjowy płaszczyk śliczny :) i nakrapiany komin też fajnie ożywia sukienkę, bardzo dobrze wyglądasz :)
    Mojej mamie zafundowałam zestaw specjalnie skomponowanych herbatek: zielonej i z czerwonokrzewu plus oczywiście kwiaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śiczny płaszczyk. Idealnie komponuje się z groszkami :)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak mam identycznie z parasolka ostatnio się nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, u mnie też ciągle pada ;/ Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)


    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wciąż mam nadzieję,że ciepło w końcu przyjdzie i już nie ucieknie;p Bardzo podoba mi się Twój plaszczyk - krój oraz przepiękny odcień;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz po prostu słodko w tej stylizacji!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz,świetny blog :)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor ma ten płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pogoda jest nie do wytrzymania! Idealna stylizacją na taką pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Parasolka jest urocza :)
    Super płaszcz i rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie! I ta parasolka przypasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. So beautiful!
    kisses

    http://pearlsandrosesdiary.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z siostrą złożyłyśmy się mamie na bliet do spa ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahahahaha padłam, jak mogłaś zamknąć sobie parasol na głowie hehehehehe komicznie musiało to wyglądać :P

    Swoją drogą mega stylowy ten parasol, taką koronką widzę jest obszyty, czy do okulisty powinnam już się udać? :P hehe
    Ty kochana, mimo deszczu czy niepogody i tak super wyglądasz :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyglądasz i jaka urocza parasolka!:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz piękny płaszczyk!
    On to tak jak i u mnie z tym deszczem, do znudzenia już :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile kropeczek! LUBIĘ TO<3 A ja sobie kupiłam też taki cudowny parasol w kropeczki i mi przemaka ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny płaszczyk, taki energetyczny. Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie też tak :( z parasolką się nie rozstaję ;)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  39. I u mnie parasolka jest niezbędna w torebce. Zimny i deszczowy ten maj mamy, a pamiętam, że kiedyś o tej porze już potrafiły być upały:) Bardzo ładna stylizacja, akurat na teraz.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pogoda jesienna niestety...
    Ale fajne zdjęcia z tą parasolką. Zestaw tez mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  41. rzeczywiście pogoda nas nie rozpieszcza ;) musiałaś świetnie wyglądać z tym zamkniętym na głowie parasolem :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz, mam też taki parasol tylko brązowy :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. super stylizacja w taka pogode : )

    OdpowiedzUsuń
  44. brrr, nie lubię deszczu a na długo weekend niestety go zapowiadają :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Co tam, że pogody nie ma, za to parasolki są :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacja śliczna, no ale właśnie... dlaczego pod koniec maja musimy nadal chodzić w płaszczach i kurtkach!?

    OdpowiedzUsuń
  47. Musiałaś świetnie wyglądać z tym parasolem na głowie ;) u mnie dopiero w tym tygodniu pogoda się poprawiła, a tak to było okropnie :/ miejmy nadzieję, że teraz poprawiła się już na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!