Strony

czwartek, 7 maja 2015

Balerinkowa spódniczka


Cześć.
 Jak wam mija tydzień ?
Bo mnie bardzo ciężko a przede mną jeszcze 3 dni pracy prócz dzisiejszego. Ostatnio byłam w serwisie pytać o mojego laptopa ( za chwile minie 3 miesiące odkąd tam jest) niestety nie jest jeszcze zrobiony do końca. To co się zepsuło zostało naprawione ale wyskakuje kolejny problem z którym nie mogą sobie poradzić, ale ja mam pecha ale cóż...
Jedna z najbardziej nerwowych sesji, ja ją chciałam w zupełnie innym miejscu robić a mój fotograf albo tu albo nigdzie. Nieźle się wtedy zdenerwowałam, dlatego wybaczanie mi za dziwną minę na niektórych zdjęciach i za te trupio blade nogi, nie jestem fanką solarium a karnacje mam bardzo jasną.  Spódniczka ze zdjęć jest na pewno najciekawszą jaką posiadam w szafie, materiał mnie od razu zachwycił, uwielbiam takie wzory. Mama mi ją uszyła jak było bardzo zimno i tak sobie ona grzecznie czekała w szafie na swoją kolei. 

















Narzutka - No name
Bluzka - By Nippi
Spódniczka - By Nippi
Torebka - Manzana 
Buty - Laboti.pl
Bransoletka - Centro
Łańcuszek, pierścionek - prezent

82 komentarze:

  1. Świetna ta spódnica! i marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam blada karnację i opalam sie na czerwono... A solarium boje sie jak ognia!
    Świetne kolory ma ta spodnica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. solarium nie polecam żadnej kobiecie,mi wyszły po takim opalaniu plamy pigmentacyjne...

      Usuń
    2. Właśnie obawiam się przykrych skutków chodzenia na solarium więc wole być biała :)

      Usuń
  3. Piękne masz te buty! Uwielbiam sandałki z blaszką, wyyyydłużają nogi a do tego świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj jakkk pięknie!!!!!!!! Jedna z najpiękniejszych, najbardziej kolorowych sesji tej wiosny!!!! Chwyta za serducho. Brakiem opalenizny się nie przejmuj, poczekaj na prawdziwy letni brąz! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !
      Czekam na słońce takie gorące i będę najpierw czerwoniutka potem brązowiutka ")

      Usuń
  6. Pieknie Ci w takich żywych kolorkach ;) cudowny strój;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja :) .... zakochana ..... pasują do Ciebie takie kolory :)

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  8. so great :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie piękne kolorki! Bardzo podoba mi się marynarka.
    Już myślałam, że masz takie buciki jak ja i chciałam pytać czy wygodne, ale jednak nie - inne. Ja do moich nie mogę się przekonać :(
    P.S. 3 miesiące w serwisie?!? Koszmar jakiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wyglądają ale co do wygodne są średnie, muszę kupić do nich wkładki bo bardzo mi się noga w nich zsuwała.
      Tak 3 miesiące ale jest światełko w tunelu, ze już za kilka dni go będę mieć. Pan zadzwonił do mnie dzisiaj i był tak miły, że zapytał czy przez zrobieniem od nowa systemu nie chce zachować jakiś plików, oczywiście chciałam, same zdjęcia :)

      Usuń
  10. Spódniczka bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj widzę bardzo kolorowo. Ciekawa spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog !
    Zapraszam serdecznie na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie takie wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna z Ciebie dziewczyna, masz może swoją drugą połówkę, czy wolna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie ciekawe nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w spódniczce i butach <3 Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności dziś pokazujesz,uwielbiam takie żywe kolory!
    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne kolorki! Świetna spódniczka i marynarka :-) Super wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo wiosenna stylizacja :) Lubię teraz takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnica! :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie i kolorowo :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka prześliczna. Pięknie Ci w tych wiosennych, radosnych kolorach.
    Pozdrawiam majowo,

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosennie, świetne buty i żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie Ci w żółtym, mi też dużo rzeczy żółtych wpada w oko !
    co prawda w lato dużo muszek itd, ale to nie zmienia faktu, że ten kolor jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień minął mi całkiem sympatycznie, pogoda sprawia że mam dużo energii i motywacji :) Spódniczka i buty są boskie !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. na tych zdjęciach czuć prawdziwą wiosnę super , a spódniczka cudowna :)
    A przy okazji zapraszam na mój blog to dopiero pierwszy post
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale tu kolorowo! Bardzo ładnie Ci w takich kolorach - spódniczka bombowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabawna spódnica, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś kolorki powalają 😊 wyszlo super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely skirt!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna ta spódnica! Może warto zastanowić się nad nowym laptopem, strasznie długo naprawiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laptop jest całkiem nowy, mieli z nim złożony problem to dlatego. Ale dzisiaj rozmawiałam z panem z serwisu i zostało im tylko zrobić od nowa system i będzie gotowy, na całe szczęście zachowam troszkę plików np z zdjęciami na których najbardziej mi zależało :)

      Usuń
  32. uwielbiam ta spodnice!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oryginalna spódnica, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana uwielbiam już tez zestaw! za te kolory, szaleństwo i energię- widzę mamy bardzo podobny temperament! :) Super kolorki- bo do odważnych świat należy :)
    Wszystko mi się podoba, super, że ta spódnica dłużej nie musiała leżeć na dnie szafy i zbierać kurz, bo aż grzechem by było dłużej ją chować :)
    Mega zazdorszczę Ci tej pięknej pogody, sama chętnie wyskoczyłabym tak letnio ubrana, ale u mnie pogoda do bani grrr :/ jeszcze jakieś choróbsko mi się przypałętało, kicham, prycham masakra :/

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  35. Och jaki powiew radości i spontaniczności ! Urocza spódnica ,a całość śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne kolorki, super wszystko połączyłaś, a spódniczka jest cudna :) Bardzo dobrze prezentujesz się w takim fasonie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz, śliczna stylizacja, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódniczka jest prześliczna!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/05/ripped-jeans-powder-pink-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wiosenny strój :). Chociaż ja pewnie ubrałabym jakąś bardziej obcisłą górę, z większym dekoltem, żeby zachować proporcję z rozkloszowaną spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz, spódnica jest boska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. masz prześliczne sandałki;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny print - jeszcze się z takim nie spotkałam :) Ładne połączenie kolorystyczne - dobrze to wszystko ze sobą zestawiłaś !

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny kolorowy zestaw! ;)
    Zakiet najlepszy <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super ta kurteczka zgrywa się kolorystycznie ze spódniczką :D takie to wszystko wiosenne, masz piekny baner bloga :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz w takich intensywnych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny ten żółty blezerek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne buciki! Szkoda, że to nie koturenki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna spódnica i Ty taka wiosenna i promienna. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj ja cudownie wyglądasz ❤ uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna ta spódniczka - jej wzór i kolory :) ja też wiecznie jestem blada ;) moje nogi nawet na słońcu ciężko opalić... ale brzuch, którego nie widać zawsze ma piękny brązowy kolor :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódniczka wymiata ! jest obłędna :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Cóż za szałowa spódniczka! Rewelacja

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. kciuki w górę za ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie Ci w wiosennych kolorach, jak prawdziwa wiosna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne kolorki, pasują do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Fantastyczna kolorystyka i super marynarka!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Spódnica bajeczna. I pozdrawiam zdolną mamę.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna spódniczka wpadła mi w oko serdecznie pozdrawiam i zapraszam http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudownie! Masz świetne wyczucie w łączeniu kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna spódnica o bardzo ciekawym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jaskrawe kolory w sam raz letnie dni :) świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny zestaw bluzka,spódniczka uszyłaś ,te kolory fiu fiu :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!