Strony

piątek, 29 maja 2015

Róż na ustach



Moje stylizacje bardziej przypominają jesienne niż wiosenne ale cóż, pogody się nie wybiera. Miały być inne zdjęcia i miały być wczoraj. Miał to być post urodzinowy ale pogoda mi nie pozwoliła zrobić fajnych urodzinowych zdjęć, a po drugie miałam pracować od 14 a wylądowałam w pracy od 7 do 21, czyli fajne urodziny. Ale zbliża się weekend więc sobie odbije. Przynajmniej po powrocie do domu czekała  mnie miła niespodzianka bo przyszły moje szpileczki (sama sobie zrobiłam prezent urodzinowy hihi ). Jak tylko pogoda się poprawi to się pochwalę. 

Stylizacja powstała przez przypadek jak śpieszyłam się do pracy, są to przypadkowo założone rzeczy ale połączenie ich tak mi się spodobało, ze postanowiłam je obfotografować (często tam mam ostatnio). Ostatnio skusiłam się na intensywnie różową pomadkę (pierwszy raz w życiu), zawsze używałam bardzo delikatnych błyszczyków. Efekt jest ciekawy, jak sądzicie. ? 

PS. Na ile lat według was wyglądam ? 










65 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe buty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. A na ile lat? Szczerze... ja bym Ci dała między 18 a 20. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Możnaby powiedzieć jaka pogoda taka stylizacja, mnie sie podoba, lubię klasykę, ale fajnie dodałaś koloru na ustach. Ja tak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zestawy, super wyglądasz! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, ale wydaje mi się, że jesteś starsza w tej stylizacji 25-27 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Ja obstawiam 24:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne usta na takie pomadki! Serio!! Powinnaś używać juz zawsze!
    Pokazuj szpilki! Koniecznie pokazuj co tam kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście że na 18 ;p wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem wyglądasz na kobietę po 30tce ;-))
    Swoją drogą stylizacja sama w sobie nie jest zła, ponieważ dobrze udało Ci się skomponować kolorystykę i faktury - jednak jest pewne ale, tutaj w ogóle nie ma zachowanych żadnych proporcji. W takim zestawie to dobrze wyglądałaby szczupła nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę obstawiać Twojego wieku, bo nie jestem w tym zbyt dobra i nigdy nie trafiam z tym zgadywaniem :-P Świetnie pasuje Ci taka szminka! Noś ją! Świetnie ożywia stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz ! pasuje Ci ten róż

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego:)
    Słodki zestaw:),ciekawa jestem szpileczek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 22?
    23?

    więcej bym Ci nie dała!

    a w tym zestawie wyglądasz bardzo, bardzo ładnie!

    no i szminka Ci zdecydowanie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego :-)
    Moim zdaniem wyglądasz na 18-19 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego :) Ślicznie, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz a pomadka pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza dobrze dobrana do spodni, podoba mi się. Sądzę, że jesteś młoda, tak po 20, ale max dałabym Ci 25 lat, chociaż pozory mogą mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ejjj kochana w takim razie spóźnione, ale najlepsze życzenia z okazji 18stki :D hihihihi ;)

    Te spontaniczne zestawy zazwyczaj wychodzą najlepiej, przynajmniej u mnie to się sprawdza :)
    U mnie pogoda trochę się poprawiła, ciekawe jak jak długo :P hehe wysyłam znowu trochę słońca, żeby zobaczyć Cię w najbliżsyzm poście w jakiejś sukience i tych obiecanych szpileczkach, aż jestem ciekawa :D

    Sto lat i udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny płaszczyk, ja ostatnio mierzyłam wręcz identyczny, lecz do mnie kompletnie nie pasował niestety:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ten przypadkowy zestaw; ) ja bym Ci dala 24 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje Ci taki kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie koło 19 może 20 lat, taka elegancka młoda studentka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci w takim kolorku :-) Całość bardzo stylowa :-) musisz mieć max 22 lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz a co do wieku to ja bym obstawiała 19;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy zestaw, w spokojnych kolorach, dobrze, że usta mocniejsze...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wszystko wygląda, lubię takie proste połączenia kolorystyczne :) I bardzo oryginalne buty! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. WSPANIALE!

    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz w tym biało - czarnym looku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie no urodziny miałaś "Świetne". Chyba ktoś Ci podarował złośliwy prezent. Na lubię różne odcienie różu na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna stylizacja :D Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne, klasyczne kolorki :) Fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tak, takie buty to moje marzenie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bym dała ok 28 lat ;>
    ładne zdjęcia :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawe połączenie tekstur, wydaje się klasyczne, ale przyciąga wzrok

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz, zakochałam się w butach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo przyjemny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. elegancko ;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny efekt na ustach! :) powinnaś częściej decydować się na takie odcienie. Hmm co do wieku... ok. 23 lata bym ci dała :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny zestaw a Twój uśmiech olśniewa; )

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie różowe błyszczyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne buty i bardzo ładnie Ci w tym różu na ustach :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. super!

    www.juiloy.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie Ci w tej pomadce:)

    OdpowiedzUsuń
  47. bluzę i buty bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. ładna bluzeczka :) mnie także podoba się ta szminka na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wyglądasz :)
    Uwielbiam takie zestawy b&w :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Błyszczyków nie lubię, kocham za to szminki w intensywnych różach i czerwieniach <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Bluzka oraz spodnie są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bym Ci dała ze 22 lata :) a zestaw rzeczywiście świetny :) też bym chciała się tak przypadkowo ubierać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!