Strony

poniedziałek, 18 maja 2015

Znienawidzona czerń


Witajcie. 
Jak dobrze wiecie unikam koloru czarnego ale czasami robię wyjątki tak jak ta stylizacja. Żadna z tych rzeczy nie jest nowa, każda już się pojawiła na blogu ale w zupełnie innych wydaniach.
Częściej będę wam pokazywać takie stylizacje, bo postanowiłam sobie, że muszę mniej kupować. Nie będzie to na pewno łatwe ale do zrealizowania. Więcej na pewno pojawi się ubrań mojego projektu, szyte przez moją mamę. Przyznam wam się, że w szafie mam mnóstwo spódniczek ale tylko jedną kupioną gotową i w dodatku jej nie lubię. Nie dość, ze mam coś innego to jeszcze dużo na tym oszczędzam. Dlatego polecam każdemu kto ma możliwość uszycia sobie róbcie to.














Marynarka - Caliope
Bluzka - H&M
Spódniczka - By Nippi
Torebka, bransoletka - Centro
Buty - czasnabuty.pl

91 komentarzy:

  1. TY kochana to masz dobrze ze swoją mamusią,zawsze takie cuda Ci szyje,że możesz mieć pewność, że będziesz oryginalna,przynajmniej nie miniesz dziesięć osób na ulicy w tej samej rzeczy :)
    piękna spódniczka i torebka:)
    Też teraz daję szansę rzeczom zalegającym w szafie,nie dokupuję nowych :P oszczedzam hehe
    Dzisiaj wolne?:)
    Milego dzionka:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czasami za dobrze, mama nie nadąża mi szyć już... Ja też tak chce, ale to ciężka droga, nie da się nie kupować.
      Nie, ja już się wyleni wiłam, teraz mam maraton siedmio dniowy :)

      Usuń
    2. A ja z każdymi przeróbkami muszę latać co chwilę do krawcowej, myślę, że pewnego dnia w końcu mnie pogoni :P hehe
      mi też w sumie na początku było cieżko, zwłaszcza że pracuję w galerii handlowej, więc co chwilę mijam sklepy :P ale teraz zbieramy na długo wyczekiwany i ważny dla nas cel, więc powiem Ci, że teraz już nawet wystawy sklepowe nie kuszą tak, jak wcześniej :) manekiny nie machają z witryn, zapraszając by wejśc do środka :P hehe luzik! dałam radę i wcale jakoś nie jest mi z tym źle :) Teraz właśnie daję szansę ciuchom, które zalegają w szafie i czekają na swoją kolej :)

      Ja ten tydzień mam luźniejszy, tamten w prayc miałam ostry, po całym weekendzie wróciłam do domu zajechana jak koń :/

      Dotyczy posta u mnie... to widzę, nie tylko ja na zdjęciach "zza kulisowych" wychodzę jak czubek :P hehehe

      pozdrowionka :)
      Daria

      Usuń
    3. Najgorsze jest,ze krawcowe tyle kasują,że gdybym miała każdą poprawkę nosić do niej bo bym była bankrutem ;/
      Mnie nie kuszą sklepowe witryny jakoś, nigdy na mnie nie działały. Ja zwykle kupuje coś przez przypadek, idąc konkretnie na zakupy najczęściej nic nie kupuje :)

      Ja wczoraj miałam być do 14 a wyszłam o 17, dzisiaj mam na popołudniu ale nic nie odpocznę bo muszę piec ciastka a z tym jest dużo zabawy :)

      Najlepsze są zdjęcia jak coś mówię ale z poucinaną głową haha :D

      Usuń
    4. Nooo masz rację, krawcowe kasują jak za zboże, nawet za wykłe skrócenie czy zwężenie, już nie raz się ostro zdziwiłam, dlatego Ty masz to szczęście, że masz "kwawcową" na miejscu :) i czas zaoszczędzić i kasę :) :)

      A gdzie Ty pracujesz, że tak godziny pracy Ci się wydłużają?

      ajćććć ciasteczka zjadłabym do kawusi mniami :) daj trochę :) hihihi

      Usuń
    5. Słyszałam co nie co o tych cenach... sama czasami też coś tam potnę, uszyje ale teraz brakuje już mi na to czasu :)
      Ja pracuje w bistro i czasami mój zmienik przychodzi później albo jest taki ruch, że nie ma szans wyjść wcześniej. Jestem tam baristką, barmanką i kelnerką tak trzy w jednym :)

      Te ciasta wychodzą mi już uszami, wczoraj piekłam ich 30, a na piątek muszę 60 ale z tymi już mi mama pomoże na całe szczęście :) Zapraszam chętnie się podzielę :D

      Usuń
  2. Lubię do Ciebie zaglądać, bo masz rzeczy niepowtarzalne :). Spódniczka ma piękny fason i kolor, lubię taki koral. Elegancki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, staram się jak mogę :)

      Usuń
  3. buty trochę ciężkie... na szpilce cieńszej by było lżej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale przede wszystkim stawiam na wygodę na co dzień a te buty mi to zapewniają :)

      Usuń
  4. Bluzka mi się bardzo podoba :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, a torebeczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie czerń z kolorem zawsze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Mi na pewno tak ładnie spodniczka by nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metodą prób i błędów na pewno by Ci wyszła :)

      Usuń
  8. Super wyglądasz! :) Spódnica ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica a czerń pasuje tu idealnie :) Ja bardzo lubię kolor czarny, do wszystkiego pasuje i można zestawiać z nim wiele kolorowych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słuchaj, nie da się czerni odmówić tego, że wygląda się w niej stylowo ;)
    podobnie jak w bieli, tylko że ja uważam, że czerń jest łatwiejsza w noszeniu - choćby na "górze", bo rzadko prześwituje ;)
    a jeśli, to wystająca spod niej bielizna aż tak nie razi ;P

    dobrze Ci przecież w czerni!
    masz ciemne włosy, cera Ci przy niej blado nie wygląda!

    ja bym Cię więcej w czerni chciała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w pracy noszę się na czarno i na co dzień dlatego stawiam na kolor, choć jakbyś zajrzała do mojej szafy to byś znalazła tam mnóstwo czarnych rzeczy. Coś w czerni na blogu na pewno się pojawi :)

      Usuń
    2. Niedługo pojawi się coś z dodatkiem czerni, pojawiło by się dzisiaj ale wczorajsza pogodaa mi na to pozwoliła niestety ;(

      Usuń
  11. Śliczna spódniczka, połączenie z czernią bardzo ładne i te buty super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka od razu wpadł mi w oko!

    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w butach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie przepadam za czernią, ale Tobie udało się stworzyć niebanalny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  15. This post is absolutely wonderful!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Pasuje Ci czarny kolorek jak najbardziej :)

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancko wyglądasz. Ja z chęcią bym szyła, ale niestety nie potrafię:( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz ;) sandałki cudne

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosennie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dobrze mamy z tymi naszymi mamusiami :D Jak zwykle udana stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kolor spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html%20%20poklikasz%20w%20link%20?%20:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się połączenie ciemnej góry z jasnym dołem :)
    A ty faktycznie w ogóle nie kojarzysz mi się z czernią. Nie powinnaś jej jednak całkiem unikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdź do mnie do pracy to co dziennie mnie zobaczysz na czarno :)

      Usuń
  24. Marynarka ma świetny fason! A Ty wyglądasz ślicznie :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zdziwiona, że unikałaś czerni bo bardzo dobrze w niej wyglądasz!
    Ja za to w ostatnim czasie preferuję albo czerń, albo biel..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko pięknie ale te buty to tragicznie wyglądają z twoimi grubymi łydkami :(
    Bez obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czerń super się komponuje z tym kolorem :)świetny krój marynarki

    OdpowiedzUsuń
  28. Też unikam czerni ale i tak jest obecna w mojej szafie. Dobrze, że masz możliwości szycia.
    Również mało kupuję i kombinuję z tym co mam, za każdym razem wychodzi inny zestaw.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  29. czerń przełamana koralem to już nie czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana nie unikaj czerni! Stanowi świetne uzupełnienie do innego koloru i naprawdę dobrze wyglądasz :) Spódniczka jest przepiękna :) Narobiłaś mi "apetytu" na uszycie podobnej:p

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tez mam takie podejście do czarnego koloru ;)
    aczkolwiek... czarny wcale nie jest zły :) bardzo ładne zestawienie , prezentujesz się w nim idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ta czarna marynarka i bluzka są bardzo ładne, do klasycznych zestawów pasują jak ulał, a i w kolorowej stylistyce tez fajnie wygląda :) Mnie się podobasz taka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz ! Wszystko cudnie dopasowane :))
    Co do Twojego pytania buty rzeczywiście są megaa wygodne i jak nabardizej polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana wyglądasz cudownie, kolor spódniczki bardzo do Ciebie pasuje ;]
    Zapraszam do siebie na mały przegląd azjatycki :) http://veneaa.blogspot.com/2015/05/478-pod-lupa-sheinside.html#more

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja za to bardzo lubię czarny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Niippi świetna stylizacja! :) Fajnie dopasowane kolorki! Cudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Uroczo wyglądasz. Bardzo udane połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się kolor łososiowy czy też brzoskwiniowy jak się nie patrzeć ;) spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty masz genialne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna spodnica!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Idealne połączenie! I urocza torebka

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolorystycznie bardzo bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się to zestawienie, a torebeczka urocza

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny, klasyczny look. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super i elegancko moja droga! Najbardziej podoba mi się Twoja torebka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  47. Spódniczka świetna, a z bluzką prezentuje się genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo wiosenna ta spódnica :)

    Zapraszam do udziału w akcji GIVEAWAY na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. PRZEPIĘKNIE kochana wyglądasz ;*******

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz, boska spódnica i buty :)
    Ja chcę kupić mamie na urodziny maszynę do szycia i mam nadzieję, że mi coś uszyje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak nie ma jak kupić mamie na prezent maszyne i samemu z tego skorzystać hehe :D

      Usuń
  51. Ogólnie wszystko jest ładnie, ale uważam, że przy tej długości spódniczki takie buty strasznie skróciły Ci nogi, a tego chyba nie planowałaś. :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu buty zawsze skracają nogi ja też jestem dość niska :)

      Usuń
  52. Przepiękna spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny zestaw! ta czerń ładnie współgra z ta kiecką :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna stylizacja.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja właśnie kocham czerń ;)
    Pozdrawiam
    skinnnyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjne sandałki :)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jakiś czas unikałam czerni, ale teraz do niej wracam, bo po prostu wydaje mi się, że mi pasuje :)
    ps. masz słodką torebkę

    OdpowiedzUsuń
  58. super stylizacja, idealne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie! :)
    Świetna ta spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie, elegancko, lubię Cię w takim wydaniu, super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne buty! Planuję takie sobie zamówić, chociaż obawiam się czy byłyby wygodne :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!