Strony

piątek, 6 marca 2015

Kokardki


Witajcie. Nareszcie mam weekend cały wolny, a nawet jeszcze poniedziałek, czyli trzy dni leniuchowania.
Przez ten tydzień zauważyłam jakie mam już długie włosy. Zwykle chodzę w spiętych włosach a w tym tygodniu non stop mam rozpuszczone tzn pofalowane. Wieczorem po umyciu robię dwa warkocze a rano mam gotową fryzurę w ciągu chwili tylko grzywkę muszę prze prostować. Ogólnie sobie one rosną cały czas tylko regularnie to trzy miesiące podcinam końcówki i cieniuje. Muszę się właśnie mówić z moją fryzjerką bo nie układają się już tak fajnie. Na razie z kolorem nie kombinuje zostawiam taki jest, tylko odrosty robię. Dobrze się czuje w jaśniejszych końcówkach i je chyba zostawię. Niestety ostatnie rozjaśnianie bardzo mi zniszczyło włosy, możecie mi polecić jakieś dobre produkty do zregenerowania włosów ?









84 komentarze:

  1. Świetnie wygląda koszula ze swetrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szpilki praz jeansy :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w romwe w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek i bardzo fajnie wygląda ze spodniami :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam motyw kokardkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny i stroj i piekna torebka:)
    Pozdrawiam,
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szpilki , a sweterek bardzo uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzeczka i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek słodziutki! co do włosów to kup sobie dobra odżywkę u fryzjera, warto trochę więcej wydać ale mieć efekty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie połączenie jeansów i szpilek!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie, idealny kolor :)
    jeśli chodzi o włosy to nie jestem w tym ekspertem i nie wiem co Ci polecić :( lubię olej arganowy, odżywkę grant&coś tam ;) z Isany

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoodko wyglądasz:) Bardzo dziewczęco! Co do włosów, moje są niezależne (każdy lok idzie w tylko mu znanym kierunku), przed myciem nakładam olej arganowy 100% i po umyciu lepiej się układają i są błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  13. mój patent na piękne włosy jest minimalistyczny : myję włosy co 7 dni, używam odżywkę po myciu, czeszę włosy tylko drewnianymi szczotkami i suszę w temperaturze pokojowej, bez przesuszania suszarką. Efekt jest taki, że mam długie włosy i nie wie co to rozdwojone końcówki.
    I jeszcze jedno: najlepszym przyjacielem włosów jest sen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę mycia co 7 dni. Ja max co 2 dni muszę je myć. Suszarki nie używam w ogóle, ale ombra mi zniszczyła włosy :( bo nigdy nie miałam z nim problemu :)

      Usuń
  14. Świetny zestaw ! Bardzo podobają mi się szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pamiętasz eliksir Green Pharmacy o którym pisałam swego czasu posta?
    polecam Ci go z całego serca, działa cuda ;)

    końce włosów, jak je podetniesz, możesz zabezpieczać olejem arganowym - tylko czystym, nie żadnymi tam parafinowymi mieszankami ;)

    a co do zestawu - dół!
    zdecydowanie dołem się tu zachwycam!
    te spodnie, te szpilki do nich - bardzo ładnie Ci w jasnych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nad nim się zastanawiałam bo pamiętam jak go polecałaś,że był dobry :)

      Usuń
  16. Super są te buty, idealnie się komponują :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziewczęcy zestaw - podoba mi się! Najbardziej szpilki, mimo, że jakoś nigdy nie przepadałam, za białymi butami to te akurat chętnie bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziewczęco ;) Polecam odżywkę Garniera z awokado (żółte opakowanie) i płukankę z siemienia lnianego, świetnie działa ;) Gdybyś potrzebowała włosowych porad pisz, mogę pomóc we włosowych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie jestem ekspertem od włosów, sama mam z nimi problemy, ale jeśli Ci wypadają to mogę Ci polecić taki spray Radical, tani i naturalny. A poza tym pięknie wyglądasz, super szpilki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wypadaniem właśnie już problemów nie mam :)

      Usuń
  20. Cudowny sweterek no i te szpilki <3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super masz szpilki ! :) Zazdroszczę Ci wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fanny outfit, pozdrowienia z Francjii Nippi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie wyglądasz :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w ostatnim poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz :) Buty skradły mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie :)
    cudownie wyglądasz kochana ! ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie jak zwykle:) Dla regeneracji włosów polecam domowe maski i olejowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie! strasznie mi się buty podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Very nice heels and a whole outfit ofcourse :)

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Odżywka WAX jest świetna :)

    skąd te szpileczki ?

    OdpowiedzUsuń
  32. set bardzo mi sie podoba, ostatnio pokochalam takie spodnie (i kupilam 2 pary!) :)
    wlosy masz piekne, rowniez jakis czas temu spostrzeglam, ze mam dluzsze (zazwyczaj mialam fryzure na chlopaka) i nie moge sie doczekac kiedy beda dluuugie! mi rowniez farbowanie zniszczylo wlosy i jesli znajdziesz zloty srodek na ich odbudowe - prosze, poradz mi! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie,a szpileczki mega!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne połączenie :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz :). Też po rozjaśnianiu mocno mi się niszczą włosy. Żadnej super maski Ci nie polecę, bo nie mam cierpliwości, żeby je używać, ale według mnie bardzo dobre są szampony i odżywki Gliss Kur. Zawsze nimi ratuję stan włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo naturalne ładne loczki ;-)
    Pasuja Ci !

    OdpowiedzUsuń
  37. To połączenie bardzo mi się podoba. Kolorystyka jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja, butki piękne od dawna na nie poluje :)

    Dziękuje za komentarz ;*
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne szpilki
    Pozdrawiam i obserwuję:)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi kolor jeansów i te szpileczki <3
    http://radissonblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny masz ten sweterek, zachwyca mnie jego zestawienie z koszulą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzadko noszę bluzki koszulowe pod sweterki, ale powoli się przekonuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie! podobają mi się takie stylizacje :)

    http://iamulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny, codzienny look.

    Ja włosy traktuję wyłącznie naturalnymi kosmetykami: do regeneracji polecam olejki arganowy (niezbyt fajnie pachnie), oraz kokosowy i monoi (tu zapachy przyjemne). Zakupy robię na stronie http://www.biochemiaurody.com, opakowania nie są co prawda tak ładne jak ze sklepu, bo produkty przychodzą w granatowych, plastikowych "słoiczkach", ale ceny są atrakcyjne. Jakość jest ok, mam przetestowaną, polecam z czystym sumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweterek jest świetny ;P)

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi sie !
    _________________________
    minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudnie :)
    Świetna stylizacja, bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie wyglądasz, słodki sweterek

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się:) Buty super muszę w takie białe szpilki zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow ale fajny zestaw :) szałowe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne te szpileczki - ostatnio sama zastanawiam się nad kupnem białych, może się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty są po prostu GE NIAL NE! Szukam takich, ale przydało by się, żeby miały ciut niższy obcas:) Całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietny sweterek! Skad pochodzi?

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna, lekka i dziewczęcastylizacja :)


    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się ten zestaw podoba, szpileczki śliczne :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne jeansy ! <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ładnie :) super sweterek <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!