Strony

środa, 25 marca 2015

Koronka, kropki w granacie


 Jestem ogromną fanką od kilku dobrych lat kropek. Na ich widok oczy mi się świecą. Upatrzyłam już piękne kropy na spódniczkę lub sukienkę, cały czas się zastanawiam czy to czy to. Ostatnio wpadła mi w ręce taka zwykła bluzeczka w sin.say za parę groszy, lubię takie zwykłe koszulki. Nie zawsze chodzę ubrana na elegancko. Zastanawiam się jak ja wcześniej mogła nie mieć białych szpilek. Przyzwyczajcie się do ich widoku bo będą tu często gościć. 
Wczoraj było tak cieplutko, że zdecydowałam się wybrać tak do pracy, nawet jak wracałam wieczorem nie było mi zimno.












50 komentarzy:

  1. Grochy ! Świetnie wyglądasz, ja jestem miłośniczką pasiaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się marzy biała sukienka w ciemne grochy, już dawno takiej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja aż tak nie przepadam za grochami. jak już to takie minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropy są bardzo dziewczęce i wyjątkowo Ci pasują:).

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobry look!, ta czarna parka świetnie komponuje się tą elegancją! zrezygnowałabym tylko z naszyjnika, jeśli już jakaś biżuteria to bransoletka byłaby lepsza, ale to moja sugestia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy zestaw! Pięknie:)! Spódniczka zachwyca!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja, czuć już wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za kropkami nie przepadam, ale koronkowa spódniczka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalnie wygladasz :-) Ta elegancka wersja, koronka i duże kropy pasują do Ciebie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka stylizacja, świetne zestawienie ciuchów :)
    Zapraszam do mnie, zaczynam :)
    http://karolinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. szpilki wspaniale wysmuklają nogi, dodają lekkości naszej sylwetce, dodają elegancji każdej stylizacji, więc popieram tę decyzję o szpilkach. Noś je jak najczęściej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te Twoje kropki w granacie, super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kobiecy zestaw ! <3 Szpileczki i spódniczka są według mnie nieziemskie. Pozdrawiam ! x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie:) nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna z lepszych Twoich stylizacji! Bluzka i spódniczka fajnie razem wyglądają, a do tego ta kurtka, która strasznie mi się podoba :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz : ) ładne masz nogi :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś ubrana całkiem dobrze, jednak styl Twojej wypowiedzi jest bardzo zły. Tekst, który zamieściłaś czyta się po prostu kiepsko, popracuj nad tym koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam dobrą pisarką i zawsze u mnie to kuleje, pracuje nad tym cały czas :)

      Usuń
  22. bardzo ładna ta koronkowa spódniczka :D podobają mi się takie kobiece zestawy jakie pokazujesz :D
    pozdrawiam

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana uwielbiam te Twoje kropy i kropki, pamiętam to właśnie nimi mnie kupiłaś :) :) Naszyjnik i białe szpileczki już chwaliłam w którymś z postów- ajććć muszę w końcu sopbie takie sprawić :)
    Pięknie wyglądasz, tak dziewczęco i radośnie :) :)

    Kurczę, a ja myślałam, że ludzie w większych miastach są już bardziej tolerancyjni grrrrr.... dzięki za szczere słowa :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za to jakos fanka kropek nie umiem zostac, pare razy probowalam ale jakos mi nie wychodzilo :)
    Za to spodnice w takim stylu uwielbiam :D
    Swietna stylizacja, naprawde ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie wygladasz, buty sa super, spodnica powala

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ładna bluzka w kropki, super :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja, cudnie wyglądasz, piękna spódniczka a kropki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka jest śliczna! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  30. Taaaak! <3 Jak ja lubię Twoje wiosenne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny zestaw, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szpilki są boskie! Chętnie sama przygarnęłabym jedną taką parę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna ta koronkowa spódniczka :-) I szpilki genialne, sama na takie poluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! Spódnica jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódniczka jest prześliczna! Ogólnie całość fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!