Strony

poniedziałek, 23 marca 2015

Koszulka z kotkiem


Witajcie. 
Weekend miałam pracujący więc na zdjęcia nie miałam szans, wczoraj szłam na późniejszą godzinę i liczyłam, że uda mi się zrobić kilka ale było tak zimno i szaro, że i tak wyszły by koszmarnie. Dzisiaj rano miałam miłą niespodziankę jak wstałam, świeciło piękne słońce a, że miałam wolny dzień to wykorzystałam go na zdjęcia bo mój zapas już dawno się skończył. 

Na marynarkę byłam jeszcze zmuszona założyć kurtkę ale myślę, że nie długo już się jej pozbędę. Spódniczka uszyłam na spółkę z mamą :) 
Miłego wieczoru ! 











66 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie szarości z pudrowym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te twoje kreacje Paulinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spodniczka jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka ma rewelacyjny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódniczka i bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego! Chwała Ci za to, że tak lubisz spódniczki i rajstopki. Jesteś bardzo kobieca, a takie stylizacje tylko to podkreślają. Świetnie się to ogląda. Pozdrawiam Krzysiek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest śliczna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula i spódniczka, mega!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka, w bardzo fajnym pastelowym różu ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja, zarówno do butów sportowych jak i szpileczek :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka wyszła pięknie, a bluzka z kotem przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódniczka. Uwielbiam połączenie tego koloru z szarością. Ale nie jestem fanką sportowych butów do spódniczki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy outfit ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja a szczególnie spódniczka, ale ja bym wybrała inne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaaki słodki t-shirt! Sportowa elegancja, fajnie wyszło :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolory pięknie wyglądasz w pastelach ja tylko bym zamieniła buty na szpilki wydłużyło by to Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale założyłam specjalnie buty sportowe :)

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się Twój żakiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ten pudrowy róż spódniczki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta spódnica jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne kolorki i bardzo wiosennie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor spódniczki jest cudowny, uwielbiam takie ! Świetnie się prezentuje na Tobie spódniczka :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorystyczne i super koszulka, extra wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdolniacha z Ciebie, że takie kiecki sama szyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam połączenie pudrowego różu i szarości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna spódniczka,piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the skirt!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  28. UWIELBIAM PUDROWE ODCIENIE! PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie do pastelowej spódniczki dodać taki dziewczęcy element ;) całość prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super połączenie . Cudne buty

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny kolor spódnicy, fajnie że dobrałaś do niej szarą marynarke ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie zauroczyła spódniczka! śliczny kolor :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. urocza spódniczka i ten pudrowy róż coś pieknego! szukam takiej ale znajść nie mogę ;// Gdzie kupiłaś ??:)
    Obserwujemy ? Daj znac u mnie :)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest uszyta przez mnie i moją mamą :)

      Usuń
  34. hej fajna bluzeczka, kiecka też ma fajny kolorek:) ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna spódniczka, kolor stylizacji przypadł mi do gustu :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem straszną kociarą i kocham wszystko co zawiera kota <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Może Twoja Mama i Ty uszyjecie też mi? :D
    Cudowna spódniczka, zazdroszczę talentu do szycia, a z jakiego materiału została wykonana? :)
    Śliczna stylizacja, cudownie się w niej prezentujesz.

    Zapraszam do mnie: KLIKNIJ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzw. nurek lub kiedyś się na to mówiło bistor :)
      Jasne nie ma problemu :)

      Usuń
  38. Bardzo lubię zestawienie różu z szarym :-) Ślicznie!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie takich białych butów poszukuję! Kochana dawaj koniecznie znać gdzie co kupiłaś pod zdjęciami, bo na pewno nie tylko ja jestem ciekawa :-P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze o tym zapominam :) Buciki są z deezze :)

      Usuń
  40. Świetna stylizacja ;* uwielbiam takie kolorki ;)

    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta spódniczka jest mega :)

    meleyne-style@blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!