Strony

środa, 18 marca 2015

Wiosna w moim wydaniu


Uwielbiam wiosnę, już nie mogę się doczekać jak zrobi się zielono. Ostatnio spacerowałam po parku i już zauważyłam na drzewach pączki co mnie ucieszyło i to bardzo. Wiosna wiosną ale niestety po zimie czas się zabrać na siebie co jest bardzo ciężki przy moim trybie pracy ale się nie poddam. Bardzo źle się czuje z dodatkowymi kilogramami.

Od kiedy zamówiłam białe buty najchętniej bym zakłada do wszystkich stylizacji i do wszystkich idealnie pasują, też tak macie z niektórymi rzeczami  ? Kolejna szyta bluza moją ecru tak polubiłam, że chciałam kolejną tym razem z 3/4 rękawkiem, co sądzicie o moim wiosennym wydaniu  ?









106 komentarzy:

  1. Białe szpilki<3 świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka. Jeżeli chodzi o zrzucanie dodatkowych kilogramów trzymam kciuki żebyś znalazła czas i chęci. Mnie też to czeka już wkrótce, narazie mogę sobie jeszcze pofolgować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz! piękna stylizacja, uwielbiam białe szpilki! szkoda, że nie piszesz skąd są rzeczy.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są na prawdę super, więc nie dziwie się, że chcesz je ciągle zakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. biel, beż , krem- uwielbiam patrzeć na takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę.. Wyglądasz tak wiosennie i elegancko :) aż miło popatrzeć :)
    Uwielbiam stylizacje w kolorze bieli - moim zdaniem są bardzo kobiece i stylowe :)
    No i ten kontrastowy płaszczyk - idealny! :)

    Co do butów - są świetne! Moim zdaniem najmodniejszy ostatnio kształt :) No i znów ta biel :)
    Sama mam ochotę zamówić kilka par białych butów na wiosnę :)

    Wiosna w Twoim wydaniu jest bardzo subtelna, elegancka, kobieca :)
    Podoba się :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    pozdrawiam cieplutko,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny zestaw, pięknie wyglądasz w tym płaszczu i jeszcze te dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i płaszczyk są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Mega podoba mi się całość

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna spódniczka :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, mega szpileczki :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie wypatrzyłaś szpilki? są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta wiosna w Twoim wydaniu :-) Szczególnie do gustu przypadła mi bluza i naszyjnik :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna biała spódniczka :-) Świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam biale szpilki i w ogóle ich nie noszę:( jakoś do niczego mi nie pasują....
    Ale Ty za to z wyglądasz rewelacyjnie w takim wiosennym looku:) chce juz wiosny na dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe do wszystkiego pasują więc korzystaj i je noś :)

      Usuń
  16. wow this look is simply amazing
    White heels are the best
    this look is casual, classy and chic in the same time
    you are such a natural Beauty
    love it

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lladnie wszystko dobrane :)))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow jaka cudna bluzeczka!! i te szpile :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna dziewczyna, piękne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz tak delikatnie i dziewczęco <3 Białe szpilki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Noo taka wiosna to u mnie niech zagości:) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna stylizacja, słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne zdjęcia, słoneczko takie fajne, że aż się czuje te wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale wyglądasz
    Ukradnę Ci te butki chyba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie dziwie się, że zakładasz je do wszystkiego są boski :)
    ładny look

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne delikatne czółenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Baardzo fajny zestaw :)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny zestawik, urzekły mnie szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za odwiedziny :) cieszę się, że zdjęcia się podobały ;) pozdrawiam
    http://darkestrellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moją uwagę przykuły białe szpilki, są mega!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna spódnica :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne szpileczki :3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie:) a gdzież są te Twoje dodatkowe kilogramy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus dla mnie, że ich nie widać bo odpowiednio umiem się maskować :)

      Usuń
  34. Fajny zestaw! Uwielbiam biel i to tak elegancką ;) Świetne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne szpileczki,taka jasna całość robi świetny efekt,płaszczyk też mi się tu bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. Za jakiś czas również odważę się ubrać spódniczkę ponieważ już jest baardzo cieplutko ;)
    Ładnie wszystko zaprezentowałaś ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ależ masz cudowne szpileczki! lubię takie białe looki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie i bardzo wiosennie, świetna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię takie białe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie wyglądasz ♥ buty i spódniczka są cudowne, jak najbardziej w moim stylu ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajne połączenie , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I do mnie właśnie jadą białe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry wybór, pasują niemalże do wszystkiego !

      Usuń
  44. Świetne szpilki <3 zazdroszczę, ja swoich białych cały czas szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Za każdym razem jak Cię widzę - to chcę sobie zrobić grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne buciki :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo dziewczęco i lekko :)
    Cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Sweterek masz cudowny!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweterek świetny, kocham biały kolor, ale nie na ubraniach (swoich). Wyglądasz w tym zestawie wspaniale!
    Oby więcej takich stylizacji i wspaniałych zdjęć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na relacje z pokazu MSKPU i wiele więcej.
    Wczoraj były moje urodziny i najlepszym prezentem od Ciebie byłby komentarz na blogu i +1 w Google jeśli post Ci się spodobał.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiosna w twoim wydaniu podoba mi się bardzo bardzo bardzo :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna wiosna już u Ciebie kochana, tak słonecznie, od razu sama gęba się uśmiecha :)
    Na białe szpilki chorowałam w zeszłym roku, ale myślę, że w tym już w końcu sobie je sprawię :P hehe Twoje są świetne :)
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  52. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie wyglądasz w takich jasnych kolorach :) Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  54. Te szpileczki to prawdziwe cudo! Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo przyjemna stylizacja i śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  56. No masz rację, tam zawsze jest dużo ludzi ;D ale warto sie nastać hehe
    Szkoda że nie przeczytałaś postu :P
    Co do Twojej stylizacji powiem jedno: jest idealna! Ten naszyjnik jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  57. hej super białe eleganckie szpilki;] bardzo lubię takie!! ;) pozdrawiam i obserwuje;]

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam tak samo z butami i torebkami. ;p
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  59. sliczny wiosenny look. Nie dziwie się, że najchętniej do wszystkiego wkładałabyś te buty bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne zestawienie kolorów :)
    Zapraszam do mnie : www.kejmi.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo podoba mi się ta spódniczka. Uwielbiam biel z pastelami więc muszę się w taką zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz kochana prześliczną fryzurkę :) Sama zastanawiam się nad skróceniem nieco włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Płaszczyk ma śliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. dziękuję bardzo ;) staram się cały czas przykładać do sesji ;)
    http://darkestrellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz super, zakochałam się w tej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne buty ;)
    Stylizacja bardzo wiosenna i dziewczęca :)
    Obserwuję, www.soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Sweter jest genialny i idealnie skomponowałaś go z resztą!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam biel! Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  69. JAKA PIEKNA BIEL!

    pozdrawiam z Gdyni!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. bluzka <3 no i tych białych butków wciąż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Pasują Tobie takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. wyglądasz fantastycznie! masz piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jestem na twoim blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi si e tutaj podoba
    będę tutaj częściej wpadała, oby tak dalej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  74. ten sweterek i naszyjnik super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowna jak zwykle <3
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Super zdjęcia :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajna bluzka i płaszcz, szkoda, że nie założyłaś do tego zestawu wąskich spodni. Ta spódnica jakoś mi do tej stylizacji nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  78. Gdzie te "kilogramy" ? ;) Ja tu widzę prześliczną, zgrabną i doskonale odzianą kobietkę :) Piękna ta stylizacja - wszystko przyjęłabym do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnie ;* cały zestaw jest cudowny ;) taki świeży i lekki ;)

    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!