Strony

wtorek, 10 września 2013

Bukiet

Dzisiaj chce wam pokazać bukiet który zrobiłam na wesele dla mojego wujka. Para młoda nie chciała żywych kwiatków (teraz jest to bardzo modne) ale ja stwierdziłam, że kwiatki muszą być i będą tylko, że z papieru, nie zwiędną ani nie uschną... Bukiet nie ukrywam kosztował mnie troszkę pracy i nerwów bo jak widziałam, że znowu brakuje kwiatków to już mi się coś robiło ale efekt końcowy był tego wart. Reasumując zrobione 25 kwiatków każdy z 5 płatków czyli złożone ok  125 karteczek ahh.. :-)) i sklejone paluszki.




Co sądzie o nim ? 


20 komentarzy:

  1. jest przepiękny!;) naprawdę musiałaś się napracować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo też takie kiedyś robiłam ale nie wbijałam do styropianu tylko sklejałam je w kulke.:)
    Bardzo ładnie Ci to wyszło

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolniacha z Ciebie :) ja mam dwie lewe do takich rzeczy :) wolę fotografować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Zazdroszczę zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, niesamowite że można coś takiego samemu zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że tak można. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bukiecik jest przesliczny
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Naprawdę warto było włożyć w niego tyle pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥ ♥ ♥ ♥cudnie:* pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, iż jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. co sądzę o kwiatkach! są przeurocze, bardzo oryginalne no i jak dla mnie bajeczne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  12. no dość się napracowałaś, ale widać, że było warto, nie wiem czy takie świetne gdziekolwiek w kwaiciarni można kupić :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku, jaki uroczy bukiet, sama bym taki chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jestem pełna podziwu ! bukiet wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!