Strony

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zmiana


Cześć !
 Mała zmiana nastąpiła na mojej głowie. Miała być kontynuacja ombry ale doszłyśmy do wniosku z moją fryzjerką, że pora coś zmienić. Ombra owszem została ale troszkę ją przyciemniłyśmy ogólnie chyba mi już brakowało ciemnych włosów. Niby to tylko kolor włosów ale dodało mi to troszkę takiej pewności siebie. 

Chorowałam na woskowane spodnie ale żadne mi się nie podobały aż w końcu trafiłam na takie które mi pasują. Nie są to spodnie do mojej figury ale trudno ja się  nich świetnie czuje.
Dzisiaj miałam totalnie zwariowany dzień w pracy przez własną sklerozę. A w dodatku jak wróciłam do domu i wzięłam się za pieczenie ciasta i pierniczków to wszystko mi leciało z rąk. Zaczęłam się bać, że zaraz mikser mi spadnie haha... Mam nadzieję, że powiedzenie jaki poniedziałek taki cały tydzień to bujda bo może być ze mną kiepsko w tym tygodniu a ten tydzień będzie dla mnie bardzo długi.  
Miłego wieczorku ! 











56 komentarzy:

  1. fantastyczna fryzura i sweterek :) Bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. super :*
    mogę liczyć że poklikasz mi w linki z postu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaniutka zmiana na duuuuzy plus!:) spodnie rewelacyjne i ten naszyjnik♡ kolor sweterka tez mnie urzekl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja :) naszyjnik cudowny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udana zmiana;-) piękny sweterek masz kochana:*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wyglądasz! :) Piękny sweterek i naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki sweterek:)

    _______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    + fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo korzystna zmiana, ślicznie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  9. super włoski! naszyjnik przeboski ale spodnie jak dla mnie kiepskawo się układają na udach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że tego typu spodnie nie będą leżały na mnie jak na dziewczynie o rozmiarze 36 :)

      Usuń
  10. Osobiscie nie jestem zwolenniczką omrbe zdecydowanie wolę jeden kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  11. obiecuję sobie już kolejny raz, że jak schudnę to kupię sobie skórzane spodnie lub legginsy :D hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obiecuj sobie tylko kup je, ja na skórzane bym się nie zdecydowała ale na woskowane chorowałam od dawna już ;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię tego typu spodnie, wyglądasz w nich super.
    Podoba mi się połączenie czerni z tym odcieniem jasnego niebieskiego/turkusowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny sweterek, a kurtka na pewno ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny masz sweterek:) i super włoski:))

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny sweterek, super look <3

    OdpowiedzUsuń
  17. No i wyszło pięknie... Sweterek i naszyjnik też wpadły mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w czwartek biorę się za zmianę na swojej głowie:)
    Spodnie niestety niekorzystnie wyglądaja na Tobie. Wyglądaja na mocno opięte. Ale jeśli Tylko dobrze się w nich czujesz to ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są mocno opięte, wiadomo, że nie będą leżały na mnie idealnie bo nie mam figury modelki :)

      Usuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz w nowym kolorze! Podoba mi się naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor włosów, podobają mi się takie refleksy :)
    Sama mam ciemne włosy i bardzo mnie denerwują bo dodają lat. Rozjaśniać mi szkoda bo włosy rosną, jak szalone i cały czas musiałabym chodzić do fryzjera :)
    Dlatego zazdroszczę Ci tego brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnna kurtka mam podobną tylko brązową Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobieta potrzebuję czasami zmian! Jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kurtka i sweter. Bardzo ładna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny sweterek. Fajnie wygląda z tym naszyjnikiem! Ja właśnie wybieram się do fryzjera. Fryzjerów boję się bardziej niż dentysty i porodu! Więc noc przed wizytą u fryzjera pewnie już spać nie będę mogła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś fryzjerów się nie boje choć nie raz miałam ochote nie jednego zabić :)

      Usuń
  25. świetnie wyglądasz, kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. naszyjnik jest super:) włoski również ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz! a sweterek i naszyjnik świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja i włoski cudo ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. WSPANIAŁA CIEPŁA KURTECZKA
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. A moją uwagę przyciągnęły przepiękne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarówno w nowej wersji, jak i w poprzedniej wyglądałaś bardzo korzystnie. Takie zmiany są nam od czasu do czasu potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny sweter i splot i kolor

    OdpowiedzUsuń
  33. Lov eyour top dear :D

    http://putrivalentinalim.blogspot.com/2014/12/christmas-is-doing-little-something.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie połączenia sweterków z naszyjnikami.
    Wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Włosy przepiękne, ale spodnie to bym sobie faktycznie podarowała...

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny sweterek.

    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna fryzurka, świetnie Ci pasuje ;) i przecudne spodnie, poluję na takie od miesiąca *.* ale wszystkie ceny w sieciówkach mnie przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne włoski i świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny sweter, uroczy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie Ci w nowej fryzurce i bardzo podoba mi się twój naszyjnik, sweterek i skórzane spodnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!