Strony

czwartek, 3 września 2015

Z kokardkami na rękawach


Lato powoli nam się kończy, temperatura powoli już spada. Poranki są chłodne podobnie jak i wieczory. To już jedna z nielicznych sesji letnich no chyba, że wrzesień mnie zaskoczy ma być podobnież ciepły.
Z jednej strony się cieszę bo upały nie są dla mnie ale z drugiej za chwile przyjdzie jesień, deszcz i brak zieleni, mało słońca. Liczę w tym roku na piękną polską złotą jesień którą uwielbiam i sesje w parku wśród liści i delikatne promyki słońca.
Ja już gromadzę jesienne, ciepłe ubrania wczoraj mnie odwiedził kurier i tak oto moja szafa wzbogaciła się o 5 par nowych butów <3 









27 komentarzy:

  1. Kolejne 5 par butów, o szalona, szalona :)....!!

    Pięknie wyglądasz w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie się ta bluzka układa na ramionach!

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wykończona jest ta kiecka!;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te śliczne oczka ^^

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Dodaje się do obserwatorów i liczę na to samo. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My favorite part is the top! I'm loving your blog! Come visit mine sometime. I would love that<3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta sukienka ! Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) sukienka pasuje Ci wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zapasy na jesień już robisz :) Ja jeszcze powstrzymuje swoje żądze zakupowe, planuję dopiero coś zimowego zakupić.
    W ogóle początkowo myślałam, że to jest sukienka. uroczo wyglądają te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci. że wyglądasz slodko i zarazem zalotnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszy rzut oka wygląda jak sukienka ;) Ale fajnie dobrałaś ;)
    P.S. Co do boxa to mniej więcej dwa tygodnie bym potrzebowała biorąc pod uwagę, że pracuję i sposób odebrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubie zazwyczaj takich ozdób na rękawach, mam wrażenie, że powiększają.. a tu proszę, wręcz odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodko :) ładnie Ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ślicznie, uwielbiam miętowe stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka. Ma piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna pastelowa stylizacja, ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka! Piękny kolor, a te kokardy na ramionach dodają uroku :-) Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mięte! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!