Strony

środa, 15 marca 2017

Najsłodsze buty jakie mam w szafie



Buciki z dzisiejszego wpisu to moja taka miłość od pierwszego wrażenia. Uwielbiam wszystko co ma uszy i jest milutkie. Więc jak zobaczyłam te buty to była szybka decyzja, od razu je zamówiłam. A jak przyszły to byłam w siódmym niebie, chodziłam w nich po domu i chwaliłam się jakie mam słodkie buty. Leżały grzecznie od stycznia w szafie i teraz przyszedł czas by w nich śmigać... 


Wiosno przychodź jak najszybciej !!! 


















42 komentarze:

  1. OOooo nieeeee, boskie są te buty- oddawaj aaaaaaaa też chcę ! <3
    ostatnio widziałam też super kotki i z całą pewnością sprawię je sobie :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty, ale ja bym chodziła w nich po domu zamiast tradycyjnych kapci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki faktycznie przesłodkie :) cała stylizacja bardzo mi się podoba :) lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki naprawdę urocze <3 Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku! Pierwszy raz widzę takie buty :) Naprawdę są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka, a buty urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale urocze te buty!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie urocze buty :)
    Ładnie Ci w tych kolorkach :)
    Obserwuję i życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Precious with that oufit!! I love natural shootings!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 III

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie buciki przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te buciki! Sama się nad nimi zastanawiam ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak buciki podbiły moje serce, są mega słodkie, aż sama bym takie chciała, może innego koloru, choć ten też pasuje do wielu stylizacji, ale teraz mam jakąś chętkę na pudrowy róż i szary, nie wiem czemu.
    Cudownie wyglądasz.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kurteczka! Buciki też są ciekawe:)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście buty są przesłodziutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jakie słodziaki! Szkoda, że nie wstawiłaś linka do sklepu, bo mi się też takie marzą. :C
    Ostatnio był wielki bum na buty z futerkami, więc wybór świetny. No i nie dziwota, że lubisz się nimi chwalić, bo też chodziłabym w takich jak "paw"! :D

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te buty, i kurtka super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty faktycznie słodziutkie:))ale nie tylko buty mi się podobają,kurteczka też bardzo fajna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam na modnej te twoje przeslodkie buty z uszkami:) Cudo

    Buziaki kochana:*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi sie podobają te buty , a wygodne są ? :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kolory! Khaki i beż to genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są faktycznie przesłodkie! z chęcią bym je założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buciki urocze, ale to spodnie skradły moje serce, zdecydowanie ! :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te buty to naprawdę meega słodziaki :)
    super spodnie!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka jest przurocza :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja bardzo fajna, a dzięki tym butom też i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Twoje buty przyciągają uwagę i są bardzo nieprzewidywalne :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeurocze buty :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. no dooobra buty zrobiły furorę ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!