Strony

środa, 20 września 2017

Chyba już jesiennie, przynajmniej w połowie


Zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, gdy było ciepło ale nie na tyle żeby wyjść bez kurtki ale na sandałki można było sobie pozwolić. Aktualna pogoda nie pozwala dosłownie na nic, ciągle pada jest zimno i wieje, tak tak narzekam.
Ja się pytam gdzie ta piękna polska złota jesień którą uwielbiam ? Mnie to już nie bawi ani troszkę, lato było średnie więc liczyłam, że chociaż ta jesień jej początek będzie ładny i się przeliczyłam. Nie wiem jak wy ale mnie ta pogoda de motywuje do wszystkiego, jest południe a ja dalej w piżamie po kocem i nie mam ochoty wychodzić, dobrze że mam dzisiaj wolne. Na dzień dzisiejszy ogłaszam, że jeśli pogoda się nie zmieni całą jesień spędzam pod kocem,  bunt ! Hahaha 

Miłego dnia życzę :) 
PS. Czy u kogoś nie pada  ?



















51 komentarzy:

  1. Jejku detale tak dobrane, że jestem zauroczona :)
    Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz- obserwuję kochana! <3
    <3mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja ;) I te sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. U nas sandałki poszły w zapomnienie, ciągle zimno, ciągle pada

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, paznokcie super pasują do stylizacji, ładna kurteczka i szpilki extra :) Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  6. You look lovely! Love your heels!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kurteczka oraz buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super szpilki, pięknie wydłużają Ci nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Te spodnie w połączeniu ze szpilkami tworzą genialny duet, chociaż przyznam, że jak patrzę na te sandałki to aż mi zimo ;D Dobrze, że mam właśnie ciepłą herbatę :D

    Pasowałyby Tobie takie flamingowe pazurki, z tymi cyrkoniami są takie glamour, eleganckie, jak Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj z tą pogoda to mam tak samo ;( tez tylko bym leżała w łóżku ;D śliczna bluzeczka, całość super, osobiście nie lubię jak mi się tak spodnie marszczą ale całość bardzo dobra! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :) a co do jesienni- w przypadku braku poprawy pogody chciałabym mieć możliwość spędzić ją w sposób o jakim piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buciki są cudne i ta figura ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz:) super kurtka i torebka:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, bardzo fajnie wszystko do siebie dobrałaś :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna torebeczka;D

    OdpowiedzUsuń
  17. I tu masz rację, lipa z ta pogodą, ale masz fajną kurteczkę i spodnie i okulary fajne, podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodnie strasznie mi się podobają !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niestety leje :-( piękny zestaw, ale na złotą polską jesień, a nie to co obecnie za oknem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pada strasznie oby kiedyś przestało. Ładna stylizacja https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudne ;** Prześliczna stylizacja bardzo ale to bardzo mi się podoba ;* A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ i z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;** :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice and cool outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/16/tuscany-vinci/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem straszny zmarzluchn i ta szybka zmiana pogodny na mocno chłodniejszą wcale mnie nie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne polaczenie i te sandalki pasuja idalnie! Szkoda, ze nie mozna juz w takich smigac :(

    OdpowiedzUsuń
  26. i love that bag! <3 anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like. :) saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, a buty bomba :D. Bardzo seksi :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. so nice, love your blog dear :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja :) Najbardziej podobają mi się buty i spodnie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. To kolejna Twoja stylizacja, która bardzo przypadła mi do gustu. Nie mam do czego się przyczepić. Ciekawe połączenie, wspaniałe buty, śliczna kurtka, torebka... wszystko mi się podoba :-) Będę odwiedzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja wciąż liczę, że jeszcze doczekamy się tej kolorowej, ciepłej jesieni!
    Stylizacja boska, zwłaszcza buty i kurtka! <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie, mega seksowne szpile!!! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Butki cudeńka , a cała
    Stylizacja wyglada rewelacjnie 👏🏼👏🏼

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ;* Bardzo podobają mi się buty i torebka <3 Po prostu obłęd ;* Cała stylizacją pasuję do siębie w 100 % ;* A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję sie obserwacją ;** Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sweet colours! :)

    And gotta love a pair of strappy heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne te sandałki na szpilce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!