Strony

poniedziałek, 18 września 2017

Wstęp do jesienni


Dzisiejsza stylizacja oddaje chyba mnie w 100% w takich dziewczęcych zestawach czuje się najlepiej. Bardzo klasycznie, rozkloszowa spódniczka, bluzeczka z jakimiś wiązaniami i czółenka. Te które widzicie to nowość w mojej szafie i zarazem miłość od pierwszego wejrzenia, polecam je, są niewysokie i mega wygodne.
Cała reszta stylizacji to 95% mnie haha. Dla mnie to już bardziej jesienny zestaw chodź nie do końcu bo bez rajstop i okrycia wierzchniego ale jeśli doda się ta dwa elementy to już typowy jesienny look powstanie.









29 komentarzy:

  1. Jesień widzę też zaczynasz od pięknego wpisu. Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) podobają mi się Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba! Mogłabym się tak ubrać. Pięknie wyglądasz, bardzo kobieco.

    Ostatnio myślałam o zmianie zdjęcia u siebie na blogu na takie w którym będzie kilka zdjęć obok siebie. Wchodzę do Ciebie a tu proszę, na dzień dobry kilka zdjęć obok siebie. Dokładnie to co chciałam zrobić u siebie. Widzę, że super to wygląda więc wkrótce zrealizuję swój pomysł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka nawiązuje do jesieni :) Ładna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne buty! Gdzie kupiłaś?

    😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie. Buty bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie a jakie świetne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bordowe dodatki świadczą się o zbliżającej się jesieni..:)
    Super:):*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo wyglądasz :) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka śliczna ;) Bardzo fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne butki!!!!
    Całość urocza! Noś dziewczęce zestawy jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice and cute outfit with great heels ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/16/tuscany-vinci/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw :) Pięknie Ci w takim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna i ciekawa bluzka, czółenka też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobały mi się buty, ładny mają kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne butki!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie, bardzo podoba mi się zestawienie kolorów :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo uroczy początek jesieni :) podoba mi się ;) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że wybrałaś bordowe buty ;) Bardzo lubię ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te buty są bardzo urocze :) Ślicznie wyglądasz!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczny look, czuć już w nim jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw jest cudowny, ale mi najbardziej w oczy rzuciły się twoje buty mega :*
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez piekne sa te butki! <3 idealne na jesien!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzeczka z mojej stylizacji jest na sprzedaż jak coś :)
    A u Ciebie super stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!