Strony

niedziela, 15 grudnia 2013

Liebster Blog Award i fanpage

Witajcie. 
Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/pages/Modna-Polka-Paulina-Czarnecka/555359751214771.

W ostatnim czasie dostałam aż dwie nominację do Liebster Blog Award jest mi z tego powodu bardzo miło. 
 DZIĘKUJE DZIEWCZYNY !

Pierwsza nominacja jest od Katarzyny Dąbrowskiej-Pyśk (http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/)
Druga jest od Dominiki (http://in--my-mind.blogspot.com/). 



Nominację otrzymuje blog który zdaniem blogerki jest wart uwagi, ale ma mało jeszcze obserwatorów.
Osoba nominowana ma odpowiedzieć na 11 pytań,  oraz wymyślenie swoich 11 pytań dla następnych blogowiczek, następnie wybiera kolejnych 11 blogów które również nominuje do
tej nagrody :)



Odpowiedzi na pytania pierwszej z dziewczyn:

1. Ulubiony kosmetyk ? - Błyszczyk, nie rozstaje się z nim nigdy.
2. Patrzysz na osobowość czy wygląd u nową poznanej osoby? - Zdecydowanie na osobowość, wygląd nie zawsze świadczy o człowieku.
3. Jakie blogi lubisz przeglądać ? - Najbardziej modowe i z równymi przepisami kulinariami.
4. W jakim ubraniu czujesz się najlepiej ? - W spódniczkach z kontrafałdami.
5. Najszczęśliwsze wspomnienie z dzieciństwa? - Chwile spędzone w rodzinnym domu na wsi.
6. Torebka duża czy mała? - Uwielbiam takie i takie.
7. Moja obsesja ? - Przed snem muszę przeczesać włosy bo nie zasnę. 
8. Czekasz na ? - Na śnieg.
9. Zawsze przy sobie mam ? - Telefon komórkowy. 
10. W mojej kosmetyczce jest najwięcej ? - Ceni do powiek.
11. Największe marzenie ? - Podróż do Włoch.

A teraz drugiej:

1.W dzieciństwie chciałam być. - Projektantką mody.

2.Bez czego nie wyjdziesz z domu? - Bez portfela.

3.Ulubiona bajka z dzieciństwa to.  - 
Scooby Doo

4.Co zabrałabyś na bezludną wyspę. - Nie mam pojęcia haha.

5.Twoja ulubiona potrawa. - Lazania. 

6.Mam słabość do... - Słodkości w każdym wydaniu.

7.Kto lub co sprawiłaś,że prowadzisz bloga? - Potrzebował odmiany w swoim życiu, chciałam się zająć czymś co mnie pasjonuje i w czym czuje się dobrze. 

8.Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż? - Do Włoszech.

9.Ulubiona książka? - Nie mam.

10.Co Cię denerwuje? - Dwulicowość innych.

11.W ludziach lubię.. - Szczerość.

Moje nominacje:
Moje pytania:
1. Najwięcej w szafie mam...?
2. Nigdy bym na siebie nie założyła ?
3. Ulubiona pora roku?
4. Złoto czy srebro?
5. Ulubiony film?
6. Miejsce na idealną randkę według Ciebie to... ?
7. Bez czego nie mogła byś żyć?
8. Gdybyś miała trzy życzenia, jakie one by były? 
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Co jest Twoim atutem?
11. Czym kierujesz się w życiu ? 

10 komentarzy:

  1. dziękuję serdecznie za nominacje ;) jest mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ BARDZO KOCHANA! pozwól,że na pytania odpowiem tutaj ;)

    1. Najwięcej w szafie mam...? chyba bluzek ;)
    2. Nigdy bym na siebie nie założyła ? nigdy nie mówię nigdy
    3. Ulubiona pora roku? lato!
    4. Złoto czy srebro? złoto <3
    5. Ulubiony film? księżniczka i żołnierz, saga zmierzch, titanic
    6. Miejsce na idealną randkę według Ciebie to... ? kawiarnia w romantycznym wystroju
    7. Bez czego nie mogła byś żyć? tusz to rzęs!
    8. Gdybyś miała trzy życzenia, jakie one by były? zdrowie moje i moich bliskich, piękny dom i dużo pieniędzy
    9. Jakiej muzyki słuchasz? wszystkiego w sumie prócz rapu i hip-hopu
    10. Co jest Twoim atutem? szczerość
    11. Czym kierujesz się w życiu ? sercem

    jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem dobre pytania ;)))


    jestem nowa obserwatorką bloga.
    zajrzyj do mnie, zaobserwuj i nie zapomnij pozostawić po sobie komentarza- oczywiście będę zaglądać tu częściej, pozdrawiam :)
    oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominacje, również na pytania odpowiem tutaj :)
    1. Najwięcej w szafie mam...? ZDECYDOWANIE JEANSÓW :)
    2. Nigdy bym na siebie nie założyła ? HMMM, NIGDY NIE MÓW NIGDY ;)
    3. Ulubiona pora roku? LATO..WIADOMO:)
    4. Złoto czy srebro? KIEDYŚ TYLKO SREBRO, TERAZ CORAZ CHĘTNIEJ NOSZĘ ZŁOTO
    5. Ulubiony film? JEST ICH KILKA :)
    6. Miejsce na idealną randkę według Ciebie to... ? NIEWAŻNE GDZIE, WAŻNE Z KIM :)
    7. Bez czego nie mogła byś żyć? BEZ TELEFONU
    8. Gdybyś miała trzy życzenia, jakie one by były? NIE POWIEM, BO SIĘ NIE SPEŁNIĄ :)
    9. Jakiej muzyki słuchasz? WSZYSTKIEGO PO TROCHU, ALE NAJCHĘTNIEJ POP, R'N'B
    10. Co jest Twoim atutem? PUNKTUALNOŚĆ
    11. Czym kierujesz się w życiu ? STARAM SIĘ ROZSĄDKIEM, ALE NIE ZAWSZE WYCHODZI

    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi :))
    Kochana bluzeczkę kupiłam w sh za 1zł :D udało mi się upolować:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. oh slabosc do slodkosci tez mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci dziękuje za nominacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Nominacja w pełni zasłużona:*
    Odpowiedzi genialne - nawet nie wiesz jak wiele nas łączy :*

    Wymieńmy się pocztówkami!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację, ale niestety ostatnio nie mam kompletnie czasu :( uzbierało mi się - praca, obowiązki na uczelni i po prostu nie wyrabiam... Już kiedyś odpowiadałam na pytania do tego tagu, więc jeśli masz ochotę - zapraszam do jego przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!