Strony

czwartek, 25 maja 2017

Gdzie to słońce ??


Codziennie staram się korzystać z słońca jak tylko się pojawi ale z dnia na dzień jest co raz gorzej, bo za nim wyjdę z domu potrafi zniknąć. Ba nawet zaczyna padać, by po chwili znowu się pojawić i tak w około, nie wiem jak wy ale ja takiej pogody mam już dość.
Jeden dzień słońca sześć dni deszczu, nie wiem czy to wina pogody czy zmęczenia ale na nic nie mam ochoty, siły, za nim się obrócę mija cały dzień, a ja zrobiłam tylko 10% tego co sobie zaplanowałam. Nie wiem czy po prostu mam więcej obowiązków, czy zbyt leniwo do nich podchodzę czy czas po prostu tak zasuwa. Jak jest z tym u was ?










42 komentarze:

  1. Sliczna spodniczka! Bardz twarzowa stylizacja!


    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie gdzie? :( Stylizacja bardzo ładna. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również brakuje słońca, na razie pogoda nie dopisuje na niebie czarne chmury :/
    Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka !! u mnie wczoraj zimno, burza, deszcz a dziś bez deszczu obecnie ale chłodno :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Nareszcie się doczekałem. Uwielbiam dziewczyny spódniczkach bez rajstop. Czekałem kiedy zacznie się u Ciebie sezon na gołe nóżki. Szczególnie uwielbiam jak tu łączenie gołych nóg i długiego rękawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci taki strój. :) Bardzo ładna ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna elegancka stylizacja
    Bluzeczka wpadła mi w oko :* Uwielbiam koronkowe :)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoneczka brak, ale Ty jak zwykle ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, ta pogoda! chyba na nikogo nie wpływa dobrze. Staram się nie tracić dobrego humoru, ale przy takiej aurze jest to dosyć trudne :P
    wyglądasz pięknie jak zawsze! spódniczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... ja mam tak, że dużo chcę zrobić wieczorem, więc zapisuję długą listę zajęć na jutro, a gdy nadchodzi to jutro to - jestem zaspana albo zajmuję się czyms innym, co akurat chcę/trzeba zrobić i czas mija na nierobieniu tego, co rzeczywiście planowałam xd
    pięknie wyglądasz :3 fajna spódniczka :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna spódniczka :-) jak i cała stylizacja. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka jest genialna! <3
    Ja mam takie dni, że niestety po powrocie z pracy nie jestem w stanie już nic zrobić, ale potem, w inne dni staram się to "nadrabiać", żeby się nie rozleniwić za bardzo. Ale uważam, że czasami taki dzień nic nierobienia też jest potrzebny :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka ma przepiękny fason i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna spódnica :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne butki właśnie mi o nich przypomniałaś:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem coraz więcej pracujemy i dlatego tak sie dzieje :-/ Wygladasz pięknie w tej stylizacji, podoba mi sie fason Twojej spódniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapryśne to słońce w tym roku :D Stylizacja bardzo ładna ;) Sandałki - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne butki:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Noooo, podoba mi się ten zestaw :) Ślicznie!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnicznka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny zestaw ;)
    U mnie też dużo obowiązków ostatnio, ale jakoś damy radę :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam połączenie czerni z czerwienią :) Spódniczka mnie urzekła ;)
    stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. No niestety nasza pogoda ostatnio płata nam niezłe figle... :D Stylizacja cudowna, bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To slonce przeszlo do mnie ;) Sliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna spódniczka! Łdanie Ci w tych kolorkach :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji (ja już obserwuję :)) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz :) bluzka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie słoneczka dzisiaj było pod dostatkiem i bardzo mnie to uszczęśliwiło ;) śliczne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz przepiękną spódnice! a u mnie dziś duuuużo słoneczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!