Strony

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Czarno-białe paznokcie

Czaro-białe paznokcie 


Witajcie.
Tym razem chciałam bym wam pokazać moje czarno-białe paznokcie, takowe robiłam pierwszy raz więc wybaczcie, że nie są takie perfekcyjne, następnym razem się poprawię :) Nie lubię sobie utrudniać życia więc poszłam na łatwiznę, używając taśmy klejącej. A o to efekt:





Do pomalowania użyłam następujących lakierów:


Lakiery firmy Butterfly uwielbiam je, czytałam na ich temat różne opinie ja osobiście je bardzo polecam, bardzo dobrze mi się nimi maluje, mam u siebie ich w koszyczku może już 25 różnych kolorów i za każdym razem jak trafię na jakiś ładny kolor to kupuje bez zastanowienia. 

+ cena ok. 2zł
+ szeroka gama kolorystyczna
+ utrzymują się ok 5-6 dni
+ małe buteleczki 

Ładnie kryją za drugim razem ale mnie to osobiście nie przeszkadza bo i tak zawsze nakładam dwie warstwy lakieru. 


Jeśli chodzi o odżywkę Avon nail experts stosuje ją jako utwardzacz do paznokci więc nie wypowiem się jaką jest odżywką ponieważ z natury mam bardzo twarde paznokcie, które się nie łamią ani nie rozdwajają. Najczęściej stosuje ją na ombre by paznokcie były gładkie albo zabezpieczam ozdoby na paznokciach by nie odpadły w tym przypadku sprawdza się na prawdę świetnie. 


A jaką wy macie opinie na temat powyższych produktów ? 

Pozdrawiam ;))


25 komentarzy:

  1. Fajne pazurki! :) Lakiery sobie chwalę,odżywki nie używałam jeszcze ;)

    Pozdrawiam,Malwina :)

    http://malvineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tym lakierami...ale to chyba każdy inaczej ma;) PAZNOKCIE TAKIE MIAŁAM BARDZO FAJNY EFEKT;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam w zwyczaju malowania paznokci, ale te są świetne! <3

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten utwardzacz i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie wyglądają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery sa piekne ale jeszcze bardziej podobaja mi sie Twoje bransoletki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł ciekawy :) ja bym miała trudność w wykonaniu. Dziękuje za odwiedziny i zapraszam do obserwacji :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam lakierów z tej firmy.. ale podoba mi się połączenie czarny-biały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tym bransoletkami wygląda to naprawdę świetnie:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia nie były robione dziś, bo naprawdę bym się w nich ugotowała - fakt :) ale ogólnie bardzo lubię takie cięższe buty, podoba mi się to i nic nie poradzę, ale mam świadomość, że wiele osób wybrałoby lżejsze :) Dzięki za komentarz,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem wiem, stosuję peeling kawowy i jestem zachwycona a pazurki wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne paznokcie I dobreeeee wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe! Mi się podoba takie zestawienie kolorystyczne!:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię biel i czerń na paznokciach.
    Podoba mi się Twoja wersja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dosć ciekawie wyglądają ;)

    + obserwujemy?
    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love it! I´m looking for white nail polish! where did you buy yours?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są!:) I do wszystkiego będą pasowały;]

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne paznokcie ;) pięknie się prezentują :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!