Strony

sobota, 2 grudnia 2017

Czerwony golf w ostrzejszej odsłonie


Cześć. Ostatnio dużo się u mnie dzieje w życiu prywatnym radosnych ale też smutnych rzeczy, dlatego jest mnie tutaj w ostatnim czasie dużo mniej. Ale życie realne ma u mnie pierwszeństwo.
Aktualnie nie mam kiedy robić nawet zdjęć, więc sesja jest chyba jeszcze z października. Jutro postaram się wam coś pokazać bardziej aktualnego, ale zobaczymy czy ten piękny śnieg na drzewach się utrzyma i czy stopnieje. Mam nadzieję, że z początkiem tyg wrócę do was już o ile nic po drodze się nie wydarzy. 

Dzisiaj co po raz kolejny czerwony golf, wcześniej był w wydaniu bardzo dziewczęcym a dzisiaj zdecydowanie z pazurem. Która wersja wam się bardziej podoba ? 










34 komentarze:

  1. Ładne zestawienie :) Tęsknię za takimi ciepłymi dniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz i ślicznie Ci w czerwieni :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, wszystko tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golf z pazurem w ostrej czerwienie doskonały, Do tego ten zawadiacki pompon przy torebce :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.

    หีฟิต

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, klasyczne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny golf :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w czerwieni, świetna całość...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się idealnie wszystko razem wygląda lubię takie zestawienia z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały jest ten golf i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez robilam tam ostatnio fotki w czerwieni! ;) niedlugo wrzuce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za golfami nie przepadam, ale stylizacja i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana
    Świetnie wygladasz w tej czerwien, do tego skórzane spodnie bardo praktyczny strój na codzień
    Zima za pasem, śniegu napadało, masz już jakieś ciepłe kozaki na zimową pore ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Cię w takiej wersji z pazurem!!! I w czerwieni!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba cała Twoja stylizacja, jestem za czerwienią i czernią w jednym zestawie <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor golfa - czerwony to teraz najmodniejszy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. boski golf! czerwień teraz króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękne czerrrrwone golffisko- mega mi się podoba <3

    Kochana, powodzenia, poukładaj sobie wszystko w życiu prywatnym i wracaj do nas :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się golf :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja ! Lubię połączenie czerni z innym żywym kolorem ! <3
    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwony golf świetnie komponuje się z czarnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wygląda ta czerwień :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana mam nadzieje, że wszystko ułoży się po Twojej myśli!
    Świetny ten golf, i ten jego kolor 😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w czerwieni.
    Życzę wszystkiego dobrego.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz w czerwieni :) Cudny golf :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W czerwonym wyglądasz obłędnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten golf świetnie przełamuje ciemną stylizację dzięki czemu efekt końcowy robi furorę! Prosto i klasycznie a to lubie najbardziej ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. your blog always provide new knowledge every time I visit, this makes me not bored to visit again. thank you

    obat penebalan dinding rahim paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie w czerwonym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Czerwień coraz bardziej mi się podoba! Ten kolor ma moc i ślicznie Ci w nim Adriana Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!