Strony

niedziela, 9 października 2016

Bordowa sukienka


Witam. 
Jak pewnie już zauważyliście, mam małą awarię z możliwością komentowania poprzedniego posta.
Próbowałam to naprawić niestety się nie udało, nie wiem dlaczego. Ogólnie kombinowałam z etykietami żeby mi się wyświetlały no i cóż zepsułam i nie wiem jak to naprawić więc to zostawiam. A etykiet jak nie było tak nie ma....Udało mi się tylko wprowadzić je na końcu strony, taka mała segregacja postów, na początek według pór roku.

Edit. Przed chwilą naprawiłam opcje z komentarzami z poprzedniego postu


















Sukienka - C&A
Sweterek - No name 
Torebka - Sin.Say
Kozaki - deezze
Futrzana kulka - pasmanteria 
Różyczki - nie pamiętam 

77 komentarzy:

  1. Ale ekstra, kobieco, mocno i zmysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna sukienka! Idealnie współgra z jesiennym klimatem :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja i świetnie dobrane tło do zdjęć :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kozaki za kolano ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    Kozaki genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. ;]
    I do tego ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie, kobieco, zmysłowo. Bardzo podoba mi się sukienka, jej kolor i to jak zgrałaś ją z kolorem pomadki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great looks! I adore that dress!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Ta czerwień idealnie odbija jesienne kolory. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa sukienka! Wspaniale do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna sukienka i te kozaki.. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka rewelacyjna. Piękne zdęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz kobieco i niesamowicie seksownie!
    I jak elegancko przy tym!
    Duży efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna sukienka, idealna na jesień :) Ten sweterek też przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this outfit. I love autum.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz śliczną sukienkę, kolor i krój super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka! ma bardzo fajny kolor i fason!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba taki zestaw!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, świetny kolor i pięknie w niej wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz w tej czerwieni :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, bordo bardzo Ci pasuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest piękna :-)
    no i te kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne połączenie! kozaki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba taka stylizacja, szczególnie jak wygląda ta czerwona sukienka zestawiona z kozakami za kolano:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukienka, ale kozaczki w ogóle mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana wyglądasz cudownie! Jak świetnie wpisałaś się w klimat za Tobą hihi. Bardzo podoba mi się sukienka :).

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna ta sukieneczka! i kozaki za kolano - czad!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz bardzo kobieco w tej sukience, poza tym podobają mi się Twoje kozaki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna propozycja, podoba mi się całość stylizacji ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor sukienki.
    Zapraszam do zaglądniecia na mojego bloga i wyrażenia opinii na poruszane przeze mnie tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mocno ekstrawagancko, lekko wyzywająco w dobrym smaku i jak femme fatale! Bardzo na tak.

    OdpowiedzUsuń
  32. Look jak dla mnie jest mega! Piękne sukieneczka :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka bardzo mi się podoba!!!
    Bardzo ładne zdjęcia i te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sukienka :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie się prezentujesz ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. te kozaki są boskie *.* świetnie wyglądają z tą sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję kochana za miły komentarz :)
    wyglądasz świetnie! podoba mi się ten trend wiązań w ubraniach, a sukienka i buty grają idealnie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja. Sukienka bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  40. sukienka super pasuje do kozaczków :) stylizacja na wielki + !!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna sukienkaaa! :) Pozdrawiam! :***

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie! Te kozeczki mega kobiece i świetnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz :D ładny kolor sukienki ^^ taka stylizacja jesienna ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie ta sukienka jest po prostu przepiękna ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ pięknie wyglądasz, bardzo kobieco <3 Wspaniale :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Bordo to zdecydowanie Twoj kolor!!! Wygladasz przepieknie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz bosko w takiej kolorystyce, bardzo mi się podoba taki styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super stylizacja! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna sukienka :) zestawienie ogólnie bardzo ładne ;) bordo to jeden z moich ulubionych jesiennych kolorów :) i te kozaki... <3
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com
    (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  50. czerwień do Ciebie bardzo pasuje,bardzo podoba mi się sweter, myślę, że powinnaś zmienić fryzurę, ta jest banalna i bez wyrazu, i dodaje Ci lat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne kozaczki! mam prawie takie same i sa moim numerem jeden na taka pogode <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się moda na wszelakie wiązania :) Super wyglądasz w tej sukience!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny kolor sukienki :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładnie wyglądasz :) A to tło do zdjęć- cudowne :*
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna sukienka, wspaniale ukazana w klimacie jesiennym :)
    Oczywiście obserwujemy i będziemy wpadać częściej :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie! :) a najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja i to tło. Fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!