Strony

sobota, 15 października 2016

Paski


Zwykle z postem się wyrabiam rano ale niestety nie tym razem.
Cały tydzień pracowałam na popołudniu a jak miałam dzień wolny to tak mi zleciało, że nie obejrzałam się i koniec dnia trzeba było iść spać. A dzisiaj od rana miałam zajęcia. Po ponad trzech latach przerwy doszłam do wniosku, że przydało by się iść na te studia więc tak od dziś jestem oficjalnie studencką, trzymajcie za mnie kciuki bo na razie jest to dla mnie czarna magia.
Spódniczkę już kiedyś wam pokazywałam ale w niecało dłużej wersji, wahałam się ale jednak ją skróciłam w takiej długość czuje się dużo lepiej. Tutaj inne wydanie






















54 komentarze:

  1. spódniczka śliczna,i zdecydowanie ładniejsza jest krótsza. A torebeczka jest taka słodka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A co zdecydowałaś się studiować?
    Trzymam kciuki, to wcale nie jest czarna magia - potrzeba tylko trochę dyscypliny i umiejętności kombinowania, a to chyba każdy jest w stanie z siebie wykrzesać ;P Będzie dobrze!

    To trochę zestaw w Twoim "starym stylu" - taka elegancja, w takim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczy zestaw! Cudna torebeczka!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko, ze smakiem tyko kurcze buty bym zmieniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być szpilki ale te buciki stworzyły taki zestaw bardziej dziewczęcy dlatego zdecydowałam się na nie ;)

      Usuń
    2. ciekawa jestem jak byś wyglądała właśnie w tych szpileczkach:)

      Usuń
  5. Śliczna marynarka i spódnica:) Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super 👌🏻 Perfekcjonistka 👏🏻

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja. Każdy jej element bardzo mi się podoba :) spódniczka jest po prostu piękna.
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paseczki uwielbiam. Chociaż w paski mam głównie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz:)))cały zestaw bardzo mi sie podoba a torebka szczególnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. That's such a cute outfit, I love the blouse! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) A buty są świetne! charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna jest ta spódniczka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Paski dodają takiego marynarskiego uroku! :D
    Ja również lepiej czułabym się w spódniczce o takiej długości. Dłuższe mi się podobają, ale raczej na kimś, a nie na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ! Zakochałam się w tym żakiecie <3 Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny look :) Przepiękna z Ciebie studentka

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. paski uwielbiam i ten trend nigdy mi się nie znudzi! świetna ta spódniczka, ale mnie urzekła torebka - przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem! Naprawdę wyglądasz super <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz , urocza torebka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie bluzeczki ze spódnicą w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na studiach!Śliczna spódniczka :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny kolor butów :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :) ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna spódniczka ;D lubię taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna spódniczka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegancko, świetnie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz szałowo w tej eleganckiej stylizacji! Wszystko genialnie dopracowane:-)Powodzenia na studiach :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna spódnica - idealnie pasuje na każdą porę roku ;)

    xxx

    anna from http://www.mimundonormal.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. spódniczka super Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry wybór, ja na pewno też lepiej odnalazłabym się w takiej krótszem wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam rozkloszowane spódnice, ślicznie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba faktycznie ta długość jest dla Ciebie lepsza. Całość ładnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta spódnica nadaje wyjątkowości całemu strojowi, dobrze skrojona I paski zawsze nadają tego czegos co ja lubie

    OdpowiedzUsuń
  32. mój styl :D jestem zakochana w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!