Strony

niedziela, 30 października 2016

Jesienne bordo z kropkami



Jesienna sesja i takie lubię najbardziej, słoneczko i mnóstwo pomarańczowych/czerwonych liści do okola.
Sukienka którą wam prezentuje sięga początków bloga więc ma trzy chyba 4 lata bo była ona z jakiejś kolekcji świątecznej. Marynarkę kupiłam niedawno, brakowało mi takiej w szafie tzn bordowej a przy okazji trafiła się nieco dłuższa bo wszystkie mam krótsze....

Miłej niedzieli życzę :) 


















Marynarka, sukienka - House
botki - allegro
biżuteria - nie pamiętam 



69 komentarzy:

  1. super wyglądasz :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną marynarkę <3

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordo teraz bardzo modne <3 Podoba mi się twoja stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i właśnie jesień jest świetna za to, że w tle zdjęć są tak cudowne widoki! ;)
    best-frieend.blogspot.com ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna marynarka :) Uwielbiamy kolor bordowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MArynarka świetnie ożywia całość. Sukienka idealnie podkreśla Twoja figurę, jestem na mega tak!!!

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/10/zimowe-czapuchy-od-zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, uwielbiam bordo <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna sukienka! Jestem zwolenniczką zakładania jednej rzeczy na wiele sposobów, zamiast wyrzucania ich i kupowania ciągle nowych - ta sukienka jest idealnym tego przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest szałowa! Marynarka ma idealny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te kropeczki na sukience♥♥♥ wygląda zjawiskowo. Mam podobną bluzkę i ją uwielbiam !
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bordo idealnie pasuje do czarnego :) Super kombo kolorystyczne!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta siateczka w grochy dodaje uroku :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz:))sukienka jest piękna i bordowy żakiet pasuje idealnie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Stara, ale jara ;D

    dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukienka ;) Zmysłowa i kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W marynarce jestem zakochana:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka i świetna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka ładnie komponuje się z sukienką, a całość przepięknie wygląda na tle krajobrazu jesiennego ;)
    Pozdrawiamm dziękuję za odwiedziny ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna marynarka ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja. Bordo królowa jesieni

    OdpowiedzUsuń
  21. Bordowa marynarka to strzał w 10, zestaw wygląda klasycznie ale jest ożywiony dzięki tej barwie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. Świetnie wyglądasz. Piękna marynarka i sukienka :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka :) a marynarka ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kobieco i z klasą :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Marynarka ma fenomenalny kolor. Lubię takie energetyczne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy wpis:-)
    Świetny zestaw !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta sukienka, a bordo to kolor idealny na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo elegancko, bardzo mi sie podoba i do tego jaka piękna pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna jest ta Twoja sukienka, bardzo zgrabnie wyglądasz! Marynarka podoba mi się bardzo, ma bardzo ładny kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja, ktora mi sie od razu skojarzyla z klimatem retro! Bardzo Ci taki look pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz!
    Ja marynarki noszę tylko okazyjnie.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna marynarka, ma super kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja. Te kropki dodają uroku sukience, a marynarka ma świetny krój i kolor. Według mnie- idealnie ! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię przezroczyste elementy, nie ze względu na tegoroczny trend. Jeżeli z nimi nie przedobrzyć, to dodają stylizacji elegancji, pewności i oczywiści intrygi :) Świetny wybór sukienki!

    Valery's Daily Inspiration

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie Ci w tej sukience, jest genialna i ponadczasowa :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor i krój marynarki świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudownie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocza sukienka ;)
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny motyw kropek na sukience :) Super wyglądasz
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Slicznie!!! Bardzo elegancko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Great post dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam kropeczki na takich koronkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie się prezentujesz! Elegancko,bardzo zgrabnie i stylowo! Świetne zdjęcia i marynarka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś piękną i bardzo sexy kobietą.We wszystkim wyglądasz superrrrr!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Yes! Finally someone writes about oszałamiająca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!