Strony

wtorek, 4 października 2016

Bordowy look


Witam was. Od razu muszę się pochwalić, bo w końcu po kilku próbach wczoraj udało mi się zdać egzamin na prawo jazdy.
Nawet nie pytajcie za którym razem, jeszcze chwila a moja motywacja spadła by poniżej zera. Ale jak wstałam rano wczoraj i zobaczyłam to co się dzieje za oknem to, aż sobie usiadłam. Lało niesamowicie, po prostu się załamałam i stres mnie dosłownie zeżarł. W sumie cały egzamin mi lało, tyle co wjechałam do Wordu przestało, taki paradoks. Jeszcze nie dowierzam, że mi się udało ale bardzo się cieszę. Gdyby rok temu mi ktoś powiedział, że zrobię prawo jazdy.. ba, że będę jeździł autem i będzie mi się to podobać. Szczerze? wyśmiała bym go.. kolejna pozytywna rzecz w tym roku.
PS. Ja zamykam do fryzjera ale moją zmianę dopiero zobaczycie za kilka postów jak pogoda przestanie kaprysić :) 

















Bluzka, Narzutka - New Yorker
Spodnie - C&A
Buty - born2be
Naszyjnik, pasek - Sin.Say
Saszetka - No name


60 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i oczywiście gratulacje za zdanie egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek :)

    Gratuluję zdania egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bajecznie, to twój kolor. Ja bym zrezygnowała z kokardki na ręku i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - dla mnie to ogromny wyczyn!

    Pięknie wyglądasz w bordo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z okazji zdania egzaminu! Najważniejsze, że się nie poddałaś! :)
    Bardzo podoba mi się Twój sweterek, zwłaszcza kolor <3
    www.loveinwarsaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.Fantasztycznie wyglądasz.Gratuluje zdania egzaminów,kurcze też bym chciała,ale się boję..HA HA!!!Póki co odkładam w czasie....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważnijsze jest to że zdałaś, moja siostra zdała co dopiero za 5 podejściem :)
    Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Uwielbiam bordo :)
    No i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić sobie coś bordowego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, buty sama bym sobie takie kupiła :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamszowy pasek mi sie podoba tylko bardziej bym tą stylizacke widziała z szpilkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny sweterek:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W bordo ci do twarzy! Śliczna bransoletka! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super! Mega look ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!!!:)
    Świetnie Ci w bordo!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bordo jest teraz na czasie. Też kupiłam sobie bordową kurtkę i buty. Fajny look.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię bordo! do twarzy Ci w tym kolorze :))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się Twoje zestawienie, burgund na jesień idealnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje:):):) Świetny kolor sweterka;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam bordowy kolor!
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz , super sweterek ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiscie uwielbiam bordowy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja i oczywiście gratuluję zdanego egzaminu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ci . Ja też już parę razy oblałam i strasznie boję się że na moim egzaminie będzie lało a ja do tej pory nie umiem za bardzo wycieraczek .

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja :) gratuluję zdania egzaminu na prawko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja boska wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten kolor :-) na jesień w sam raz !

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory, świetna stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki Tobie poczułam jesień :)
    fajnie dopasowane kolory <3
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje ! prawko świetna sprawa :-) co do stylizacji bardzo mi się podoba! zainspirowałaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również podoba mi się narzutka ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję prawa jazdy i wytrwałości:) Zestaw bardzo mi się podoba, bordo to jednak szlachetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolor tego sweterka!
    No i gratuluję prawka :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje zdania prawka (: botdowy to twój kolor pieknie (:

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie Ci gratuluję !!!! W dzisiejszych czasach trudno zdac za pierwszym czy drugim razem. Ważne, że sie nie poddałaś. Gratuluje raz jeszcze :)
    Bordowy to piekny kolor, szczególnie taki wyrazisty jak u Ciebie. Całośc bardzo mi sie podoba. Brawo !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super. Uwielbiam bordo. :)

    www.vintageBELAmour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam ten kolor, więc ten look bardzo mi się podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna narzutka. Piękne bordowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję Kochana! Bardzo się cieszę, że udało Ci się zdać! Pamiętam jaki to był stres :) ale samochód uzależnia.... ja już nie wyobrażam sobie życia bez niego ;)
    I świetna stylizacja! Prosto, ale z pazurem! Osobiście nerki średnio mi się podobają, ale u Ciebie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja :) Szkoda, że mi bordo nie pasuje :/ No i oczywiście gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne zestawienie! gratuluję kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw idealne połączenie kolorystyczne:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zdjęcia :) gratulacje z powodu zdania prawa jazdy
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. sweterek śliczny :) Lubię taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  46. bordo to jeden z moich faworytów w gamie jesiennych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie, że postawiłaś na kolor! :) Bardzo fajnie zestawiona koszulkowa bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  48. Strasznie uwielbiam bordowy kolor, a zwłaszcza takie swetry jak ty masz, zazdroszczę :D
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie dobrany kolorystycznie sweter i buty. Bardzo mi się podoba takie zestawienie <3
    Obserwuję :*

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!