Strony

poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Wiosna na luzie



Witajcie. Wiem ciągle znikam i pojawiam sie ale niestety doba ma tylko 24h a to zdecydowanie za mało dla mnie. A ja sobie co raz więcej obowiązków biorę na głowę.. Ostatnio stawiam na totalny luz, częściej można mnie zobaczyć w spodniach a`la dresowych niż spódniczce.
O czym pewnie się w najbliższym czasie sami przekonacie. W tym roku mam zdecydowanie manie koloru żółtego, podobnież mi pasuje... W niedziele korzystając z pięknej pogody przed uczelnią wyciągnęłam mojego fotografa do zrobienia zdjęć. Na zdjęciach widać słabo ale znowu wraz z przyjściem wiosny wracam powoli do ombre na razie w kolorze karmelowym..
Do następnego ! 

















32 komentarze:

  1. Świetny wiosenny look, jest tak kolorowo i wesoło

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny pastelowy, ożywiający odcień żółtego. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna całość, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice and cool spring outfit! Great mix between black and neon yellow color :)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/09/chantilly-day-1/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie warto trochę zluzować przepięknie wyglądasz. Widać, że również i w spodniach można wyglądać w pełni kobieco. Bardzo fajne wiosenne połączenie, gorąco pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny kolorek torebki, butów i bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny outfit ;) Żółty to zdecydowanie kolor wiosenny ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło Cię widzieć po tak długim czasie mojego niebytu w blogosferze :)!
    Ja to odkąd pamiętam zawsze mówiłam, że Tobie ładnie w pastelach i żółty też u Ciebie zawsze aprobowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mega! Przyznam, że chętnie nosiłabym 99% ubrań, które znajdują się w Twojej szafie ;) Mamy bardzo podobny gust, od wielu lat wchodzę na Twojego bloga i zawsze się inspiruję stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosennie i radośnie. Pastelowy żółty wygląda świetnie i bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółty i czarny te dwa kontrasty świetnie ze sobą wyglądają:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. super wszystko zgrane kolorystycznie :D Podobają mi się buty! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to mówią: wygoda jest najważniejsza! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz! <3 śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Laki piękny, limonkowy kolorek ;) Też kiedyś miałam manię żółtego, ale teraz stawiam na neutralne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ci w żółtym więc dobrze, że masz na niego manie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz😍
    Połączenie czerni z tym kolorem wygląda fantastycznie😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny limonkowy zestaw w sam raz na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj kochana, gdyby doba miała jeszcze więcej godzin, to czy człowiek nie zajechałby się jeszcze bardziej ? :P hehe

    Nie tylko Ty masz manię żółtego koloru, ja również :)
    Świetny zestaw :)

    wracaj :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz w tej stylizacji, uwielbiam połączenie czerni z żółtym :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ładnie, wiosennie :) śliczny masz ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kolorystyka ten neon dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, śliczna bluzeczka i super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super kolorystycznie to wszystko dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  25. This design is wicked! You obviously know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my
    own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how
    you presented it. Too cool!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dibujos de navidad para colorear e imprimir.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny strój na letnie spacerki po parku lub wycieczkę do zamku na zwiedzanie zabytków. Wygodna na pierwszym miejscu z odrobiną elegancji ps. zawsze można zabrać obcasy na przebranie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!