Strony

poniedziałek, 12 marca 2018

Szara spódniczka w kratę


Dobry wieczór. 
Wiem troszkę mnie tu nie było. Niestety są rzeczy ważne i ważniejsze, trzeba było coś wybrać. Nie obiecuje, że będę tu regularnie jak kiedyś, ale się postaram bo brakuje mi bloga. Przez ten czas może dużo się w moim życiu nie działo ale pewne sprawy nie pozwoliły mi czasowo by tu zaglądać. Mijałam się z moim fotografem to główny powód, ew pogoda - straszny zmarzluch się ze mnie zrobił.
To może tak w skrócie co u mnie, pracuje tam gdzie pracowałam, jestem na kolejnym semestrze studiów. W styczniu podjęłam walkę o lepszą figurę, a od tego miesiąca sie zmotywowałam i ruszyłam na siłownie. A mój króliczek sobie urósł i to bardzo ale jest dalej słodki i kochany.
Do usłyszenia wkrótce, mam nadzieję.. 













24 komentarze:

  1. Slicznie wygladasz. Świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka, świetny cały look...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zestawienie. Miłego dnia Kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie stylizacje i płaszcze, sama mam kilka takich.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica i płaszczyk zauroczyły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło znowu Cię widzieć. A co do figury wyglądasz bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz widać już po tych zdjęciach, że wiosna nadchodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka, bardzo mi się podoba. Ogólnie całość jest idealna na wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylowe! Dla mnie właśnie takie kobiece stylizacje są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz 😍
    Bluzka jest sliczna😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby kolory stonowane, ale jednak całość niebanalna:) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko u mnie był zastój w postach:) śliczny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzież Ty kochana nam się podziewała tyle czasu ? :O
    Ale trzeba przyznać w pięknym stylu wrociłaś :D
    Bardzo podoba mi się ta spódnica <3
    super wyglądasz :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że odpoczywałam i zbierałam siły na wiosnę :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny zestaw, ślicznie wyglądasz. Spódnica jest super! Wszelką aktywność fizyczną też popieram więc powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest niezwykła! Świetnie wyglądasz w całości!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :) Cudowna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się spodobała ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny fason ma ta spódniczka :) Ja znów wracam do spódnic, bo robi się co raz cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja wpisuje się w trendy, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz w tym płaszczu, długość jest idealna do kolan. Świetnie się prezentuje w zestawieniu ze spódniczką i rajstopami, w ten sposób kobieta eksponuje łydki. Do tej stylizacji równie dobrze pasowałyby czarne lakierowane szpileczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!