Strony

niedziela, 5 sierpnia 2018

Czerwień w kwiatach


Nie wiem jak wy ale ja jeszcze pamiętam Katowice kilka lat temu takie szare smutne troszkę zaniedbane. Ale w przeciągu kilku ostatnich lat zmieniły się nie do poznania.
Zrobiły się piękne i kolorowe, oczywiście mowa tu jest to centrum bo tam najczęściej zdarza mi się być.  Co roku się nimi zachwycam. Mam dość blisko tam ale od kiedy pracuje w drugą stronę jestem tak rzadkim gościem ale jak już jestem to nie umiem odpuścić tam zdjęcia a szczególnie teraz jak tak pięknie kwitną lilie. Na rynku jest mnóstwo miejsc na piękne zdjęcia jak dla mnie ale nie tylko tutaj bo idąc troszkę dalej mamy Spodek i Nospr gdzie też jest dużo pięknych miejsc.














16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam sobie koszulę bez rękawów- fajna rzecz. ;) Torebka świetna, a spódnica i buty dobrze się wpasowały w całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, a ta spódnica jest obłędna 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful summer outfit in white and red ... superb sandals and great pictures! Happy Monday xx

    http://niippi.blogspot.com/2018/08/czerwien-w-kwiatach.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!:) Zakochałam się tych butach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja! :)
    taka kolorowa i radosna :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pięknie, świetna kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny koszyk i buty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz, bardzo podobną koszule kupiła w zoio. Świetnie wygląda z czerwoną spódniczką, a te buty dodatkowo świetnie pasują. Wyglądasz na prawdę obłędnie kochana, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie kochana <33 Mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Bardzo lubię czerwień takim wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądasz, zdjęcia są na prawdę przepiękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna stylizacja ;* Zdjęcia piękne !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!