Strony

piątek, 23 grudnia 2016

Świątecznie



Witam. Miało nie być świątecznych zdjęć ale udało się, z czego jestem bardzo zadowolona. Ten tydzień był dla mnie mega intensywny i na nic nie miałam czasu.
Ale już jestem na wsi więc wszystko zwalnia, przede mną jeszcze świąteczne porządki i jakieś ciacho do zrobienia i ubieranie choinki. Muszę się wam pochwalić, że za mną już pierwsza jazda moim autkiem i jeździło mi się super.. Zdjęcia są robione w Katowicach teraz rzadko tam bywam, od kiedy pracuje zupełnie gdzie indziej. Zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie ustrojenie miasta tzn samego centrum. Zdjęcia aż tego uroku tak nie  oddają ale myślę, że i tak wyszły całkiem ładne patrząc na sprzęt jakim je robię.

                         Moi drodzy Wesołych Świąt !!! 














38 komentarzy:

  1. Jak pięknie 😍
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda to miasto, niczego mu nie brakuje :)

    Jest świątecznie!

    Paulinko - zdrowych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, Wesołych Świąt również! :*
    a ja wciąż będe Ci przypominała, że strasznie przypominasz mi aktorke z 50 twarzy Greya! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :) Piękne zdjęcia :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatycznie! wesołych świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również wesołych świąt życzę :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, piękne klimatyczne zdjęcia, życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świątecznych Katowic dawno nie widziałam, zauważyć można wielką różnicę w dekoracjach :-)Piękna gwiazdeczka z Ciebie , cudownych Świąt Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie! Wesołych Świąt!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Wesołych świąt ♥

    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt
    https://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia!
    Wesołych Świąt! :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka!
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your outfit! Merry Christmas gorgeous!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie mam jeszcze zdjec tegorocznych dekoracji w PL ale wybieram sie jutro, Twoje sa super;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje,szkoda tylko że pożeraja tyle pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Udało Ci się złapać ten świąteczny klimat! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :P Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajecznie wyglądasz w takiej świątecznej scenerii :)


    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. klimat bardzo świąteczny na tych zdjęciach :)

    https://marlena-parr.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wystrój w Katowicach na 6 z +! :)
    U mnie w mieście tak nie ma, może i dlatego, że jest o wiele mniejsze.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie - Wesołych Świąt ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie :) Rynek rzeczywiście bardzo ładnie przystrojony, idealnie oddaje klimat świąt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne swiateczne zdjecia. Niemoge sie napatrzec na twoje wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję własnego autka! Ja też już nie wyobrażam sobie życia bez swojego, chociaż trzeba przyznać, że w ciągu ostatniego roku znacznie przybyło mi wydatków ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!