Strony

sobota, 17 grudnia 2016

Pastelowo



W tym roku liczyłam bardzo to świąteczne zdjęcia niestety raczej ich nie będzie. Grudzień to ciężki miesiąc niestety. Moja mama dużo pracuje i nie umiemy się zgrać, mój zapas zdjęć też zmalał do zera niestety, a następny tydzień nie zapowiada się dobrze ;( albo pracuje cały dzień albo do 15, a za nim dojadę do domu jest ciemno.  Dzisiaj jak i jutro je
stem cały dzień na uczelni.

Wczoraj wybrałam się do fryzjera, ogólnie nic nie zmieniłam oprócz koloru. Niedługo wam pokaże, powiem tylko, że takiego koloru jeszcze nie miałam.. 














43 komentarze:

  1. Sweterek i płaszczyk są boskie, jedyne co bym zmieniła to spodnie, ale poza tym bardzo fajnie!

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    MONIQUE ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie te pastelowy kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutko :-) piękny kolor spodni!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastele moje ulubione! Super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny delikatny róż. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja;) Rozumiem Cię doskonale. Ja też bardzo teraz cierpię na brak czasu, a miałam takie plany co do świątecznych postów ;( Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great dear

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie połączyłaś ten sweterek z tym płaszczykiem :) Śliczny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, no całkiem niezły look, ten płaszczyk bardzo fajny. Problem z czasem, ach, pewnie dlatego zdjęcia gdzieś blisko domu, no bo ja właśnie o tym chciałam napisać, że do takiego looku to ja widzę inną scenerię, żeby ubiór i otoczenie jakoś korelowały ze sobą - wtedy ubiór dodatkowo zyskuje. Ubrana jesteś elegancko, przydałaby się jakaś nawiązujące do tego otoczenie, żeby całość "coś przekonującego opowiadała". Bo zdjęcia mają "sprzedać" Twoją wizję Czytelnikom. Tak to działa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek<3 bardzo fajny zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak czasu, mam to samo :)
    Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam takie jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknu płaszczyk, te pastele są cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek i płaszczyk kradną moje serducho :) ślicznie wyglądasz!

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham pastele i zakochałam się w tym płaszczyku :)
    Jestem ciekawa Twojego nowego koloru włosów :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja w moim ulubionym (zaraz po czerni) pastelowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne pazurki:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny sweterek i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super #OOTD!!!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci w tych pastelach :) śliczny masz płaszczyk :) ten pudrowy róż idealnie pasuje do spodni :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, tak mi się kojarzy z wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba Twoj sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie! super sweterek i płaszcz:*

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowność:) pięknie normalnie letnio

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ladnie wybladasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi tez tylko weekendy zostają na zrobienie zdjęć ,na tygodniu nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pastelowe kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam taki delikatny róż <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurteczka i w fajnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo, ale to bardzo podoba mi sie ten zestaw i jego kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw, lubię pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorystyka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co to za szpileczki masz na nogach ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!