Strony

sobota, 10 grudnia 2016

Troszkę śniegu... troszkę bieli... troszkę czerni



 Cześć. 

Dzisiaj wszystkiego po troszku ale znowu bardzo klasycznie. Jak widzicie na zdjęciach udało mi się załapać troszkę śniegu, w sumie to takich resztek. Bo jak ładnie nasypało go to nie miałam jak się wybrać na zdjęcia... i znowu brakuje mi czasu na wszystko, czy wam też przydało by się dodatkowe kilka godzin w ciągu doby ? 














 Płaszcz - Camaieu
Bluzka - Sin.Say
Spódnica - By Nippi
Torebka - Sin.Say
Buty - czasnabuty.pl

48 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądsz. Świetna torebka i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie! Bardzo podoba mi sie spodniczka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzka!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look:) mam bardzo podobną bluzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygladasz :) Spódniczka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna stylizacja, bluzka jest piękna :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym czasem to u mnie też jest kiepsko, na zdjęcia możemy sobie pozwolić tylko w weekendy..Pięknie wyglądasz w tej niesamowicie kobiecej stylizacji.Bluzeczka-miodzio :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylówce!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna torebka. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle liczę, że jakiś cudem znajdę jeszcze czas w każdej dobie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa wszyscy mają śnieg- też chcę :(
    świetna spódnica i ten sweterek z 'ala chokerem- super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo Ci pasuje ta bluzka, noś ją często <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze kolory! :) Świetna stylówka :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka genialne! ,,By Nippi" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna torebka :D
    http://majuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna stylizacja, też chcę tą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I bluzeczka i spódnica prześliczne, super wyglądasz.
    Fajnie,że już trochę biało u Ciebie, nad morzem szaro, deszczowo, jesiennie nie zimowo.

    Dziękuję za odwiedziny <3
    Pozdrawiam

    https://my-nonchalance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz! podoba mi siębluzka i choker <3


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super buty!! Bardzo chciałabym takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brakuje i to bardzo. Wychodzę do pracy to jeszcze ciemno , a jak wracam to już ciemno:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie minimalistyczne stylizacje :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się takie zestawienie poważnej stylizacji z niezwykle uśmiechniętą twarzą, bo zwykle wszyscy pozują tak strasznie poważnie. ;) a tutaj taki szeroki uśmiech - jestem zdecydowanie na tak. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka chudzinka <3 najbardziej podoba mi się torebka oraz spódnica :d

    OdpowiedzUsuń
  27. Kobieco i stylowo,pięknie!

    Pozdrawiam :*
    imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. cała stylizacja bardzo ładna :) świetny masz płaszczyk, klasyczny i elegancki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Biel z czernią od dawna króluje w świecie mody. To już klasyka, więc Twój zestaw świetnie wpisuje się w obecne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  30. a mnie się podoba Twoja torebka - przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna spódniczka, bardzo ciekawy ten patent z zamkami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię połączenie bieli z czernią ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta bluzka i naszyjnik-zakochałam się w tych elementach stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka piękna stylizacja! Wyglądasz tak kobieco i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana nie wiem czy spódniczkę szyłaś Ty czy Twoja mama, ale jest świetna! Aż mam ochotę się od patrzeć i sama stworzyć coś podobnego (o ile by wyszła ;) ) czekam na więcej rzeczy by Nippi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super bluzka! Bardzo podoba mi się też torebka:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. o tak przydałoby sie te kilka godzin, super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!