Strony

sobota, 31 grudnia 2016

Sylwestrowo



Moi kochani i tak oto mamy już koniec roku. Gdyby powiedziała, że wiem kiedy to zleciało - to bym skamłała. Nawet się nie obejrzałam a tu kolejny rok minął, szczerze mówiąc pamiętam dobrze zeszło roczne fajerwerki w Katowicach. 


A jaki ten rok był ? Dla mnie zdecydowanie przełomowy, ruszyłam z miejsca do przodu. Nie będę ukrywać ale potrzebowałam takiego kopa motywującego od kogoś i go dostałam. Wchodziłam w nowy rok bez planów, postanowień bo i tak u mnie to nie działa. Zaczęło się niewinnie od zapisania się na kurs prawa jazdy. Między czasie po 2 latach zostawiłam pracę w gastronomi i zrobiłam sobie mini wakacje. Byłam na wakacjach nad morzem (ostatni raz byłam na zielonej szkole) i przełamałam się żeby założyć kostium, niby nic ale dla mnie to coś. Przyszedł też czas na decyzje to studiach, po przerwie zdecydowałam się na ekonomie. Udało mi się schudnąć troszkę z czego jestem bardzo zadowolona. We wrześniu rozpoczęłam pracę w sieciówce, po małych wzlotach i upadkach w końcu się przyzwyczaiłam (ale modle się o koniec wyprzedaży, bo Ci ludzie mnie wykończą haha). Między czasie blog ruszył z miejsca, bo bardzo mało mnie tu było W październiku w końcu zdałam egzamin na prawo jazdy. A w grudniu zakupiłam autko i powoli sobie nim już jeżdżę. Gdyby ktoś mi rok temu powiedział, że tyle tego będzie to bym nie uwierzyła. 




Więc w nowy rok wejdę bez planów, postanowień, po prostu zobaczę co rok 2017 przyniesie. 

                                          Dosiego roku !!!










45 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :) Zakochałam się w tej sukience <3 Udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i elegancko. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :)
    Cieszę się, że Twój rok był udany, życzę, aby kolejny był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz :)!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja sukienka jest przecudna! Gdybyś chciała się podzielić informacją gdzie kupiona, to byłabym mega wdzięczna :D Powodzenia w 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z reserved, aktualnie na wyprzedaży :) jej indeks to: PX618-99X

      Usuń
    2. .. pończochy też ładne..��

      Usuń
    3. dziękuję bardzo, jutro lecę do galerii :D

      Usuń
  7. Piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz! :-)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest obłędna :) Wyglądasz pięknie :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka! Wyglądasz bardzo ładnie ;) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Świetne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz ! Piękna sukienka! W takiej sukience każda kobieta czuje się jak księżniczka , na prawdę piękne zdjęciu. Szczęśliwego i dobrego nowego roku Ci życzę 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous dress & make up!)) Happy New Year xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Seksi:0
    Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz, piękna sukienka i stylizacja. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku
    www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najleprzego w nowym roku. Ladna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest naprawdę fantastyczna :)
    Widzisz kochana, ja w tym roku pierwszy raz w życiu byłam nad morzem, ale ze strojem jeszcze się wstrzymałam - nie mogę się przełamać, dlatego doskonale Cię rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ Ty pięknie wyglądasz! :) świetna sukienka i rajstopki :)
    cieszę się, że tyle udało Ci się zrobić podczas tego roku :)
    pozdrawiam i życzę wszystkiego, co najlepsze w 2017! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. na zabawę sylwestrową jesteś gotowa :-)
    Wszystkiego dobrego w 2017 roku xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozdrawiam i WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. Rajstopy w kropeczki - uwielbiam! Pięknie wyglądasz! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Urzekają mnie takie dekolty w sukienkach, a kropeczki na rajstopach też przepiękne.
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie! :-)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam rajstopy w kropki :D sukienka bardzo zmysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedna z ładniejszych stylizacji jakie widziałam u Ciebie na blogu : Wyglądasz czarująco :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie Ci w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same pozytywne zmiany! W takim razie życzę Ci aby 2017 był dla Ciebie równie udany, albo jeszcze lepszy:)
    Piękna sukienka, wspaniały sylwestrowy zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. PRZEPIEKNA sukienka az zaluje ze jej nie mialam na sylwestra! Dominica from www.its-dominica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. przepięknie wyglądasz ! :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku #2017 !

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow!!!! Jestem pod wrażeniem Twojej kreacji!!! Najlepszego w Nowym Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka i rajstopy ! idealne !

    OdpowiedzUsuń
  34. wow extra, odważnie,zmysłowo i stylowo....oby do przodu bo zmiany są potrzebne (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!