Strony

sobota, 1 lipca 2017

Falbanki


Oto i nastąpił ten moment, że już prawie koniec sesji i powoli wracam do was.  Jeszcze brakuje mi trzech ocen do kompletu ale dwie to czyta formalność, a na jedną czekam, może wrzesień mnie ominie, ale to zobaczymy.
Najgorsze już ze mną. Teraz mam zamiar odpoczywać, wrócić do jazdy na rowerze i do całej masy rzeczy które lubię robić. Myślę, że tutaj już będę pojawiać się regularnie. Dzisiaj zrobiłam sobie wycieczkę do parku na Kazimierz Górniczy :) 

















31 komentarzy:

  1. Ślicznie kochana, lubię falbanki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Bluzeczka bardzo mi się podoba, buciki również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cute!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka zdecydowanie nie dla mnie - za mała, niepojemna... natomiast bluzeczka skradła całą moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :) tak estetycznie :) i ta urocza torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestawik! Duży plus za śliczną bluzeczkę i sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja czekam na te moje wycieczki już haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się torebka, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, piękna bluzeczka!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzeczka i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne buty i torebka urocza ♥ A bluzka naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita stylizacja i piękne fotografie. Będę tu wracać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś taka śliczna..
    +zapraszam do siebie! jeśli się spodoba to może wspólna obserwacja? REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ze tera masz czas na te wszystkie rzeczy :) ja niestety bede pracować :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  16. Falbanki w takim wydaniu to ja lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Falbanki to ja uwielbiam. Super buty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice look!! The black top is so gorgeous, I love it!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!