Strony

piątek, 7 lipca 2017

Kombinezony chyba jednak nie dla mnie


Kombinezon który mam na sobie już był na stracenie. Kupiłam materiał jakoś czas temu, oczywiście jak zawsze bez pomysłu na niego. Ale stwierdziłam, że chce z niego kombinezon (chyba w tamtym momencie nie miałam żadnego) ale za nim został uszyty  zrobiła się jesień i tak poszedł do schowania. Następnego roku niestety okazał się zbyt szczupły na mnie :(
więc go odłożyłam i miałam wystawić na sprzedaż i tak znowu sobie leżał. W tym roku przymierzyłam go od tak z czystej ciekawości i wydawał mi się, że jest akurat ale teraz patrząc na te zdjęcia to albo jest za duży albo moja figura nie nadaje się na kombinezony. Mania różowego trwa dalej , więc spokojnie będzie go tylko już więcej.
Dzisiaj odświeżyłam moją ombre na jaśniejszą, już nie ma rudej kitki, niestety na zdjęciach nie za bardzo to widać. Przy wyprostowanych włosach będzie lepiej widoczny efekt na pewno. 
Udanego weekendu ! 













45 komentarzy:

  1. No co Ty gadasz!
    Wyglądasz w nim bardzo ładnie, moim zdaniem leży idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem inny fason i wyglądałabyś cudownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice outfit and great sandals ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/07/06/summer-queens/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak założysz inne buty to kombinezon może być z tymi butami masz strasznie zaburzoną sylwetkę. Nogi dość masz pulchne i kołkowate więc takie buty nie dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo sie podobaja buty. Z kombinezonami jest tak, ze albo pasuja albo nie :). Ja mam jeden z krotkimi spodenkami i wyglada ok, ale te z długimi juz nie dla mnoe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny kombinezon :)!!!
    Świetne połączenie kolorów :)
    Cały zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba twój kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kombinezony jedyne co mnie w nich denerwuje to wizyty w toalecie i ich rozpinanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty i kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz w tym kombinezonie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Może akurat tak wyszło z tym krojem. Ja kombinezony uwielbiam! Masz fajne butki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego uważasz, że coś jest nie tak. Ja uważam, że jest świetnie :) Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się ze rozjasnione ombre bo pięknie Ci w takich włoskach! Kombinezon na gorze super tylko coś z tym dołem mi nie gra , kolor bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie jest świetny, piękny kolor! ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie bardzo lubię kombinezony i nie mam żadnego. Twój całkiem dobrze leży, ładny jest, zmieniłabym tylko buty na zwykłe czółenka na szpilce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek i super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem skąd te rozterki - według mnie prezentujesz się pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon jest super, baardzo mi odpowiada kolorek:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego nie dla Ciebie? w tym wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie w nim wyglądasz:))w mojej młodości też były modne kombinezony:)))nigdy go jednak nie miałam i to nie dlatego że mi się nie podobał(wręcz przeciwnie)ale jakoś źle się w nim czułam:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie dobrze na Tobie leży. Ja w ogólnie nie noszę kombinezonów. Jakoś nie przypadły mi do gustu albo nie znalazłam tego idealnego.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem kombinezon leży na Tobie doskonale, tego typu garderoba nie powinna być zbyt obcisła. Śliczna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny :) I fajne buty dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no nie przesadzaj ładnie Ci w tym ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podobasz w tym kombinezonie:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. This is nice!!!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. your pink jumpsuit is so pretty, I love it so much, where did you get?
    cheap homecoming dresses

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie odnoszę wrażenia, żeby zle leżał. Często to kwestia nastawienia do jakiegoś ciucha.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kombinezon! Śliczny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Kombinezon ma świetny kolor :) Myślę, że gdyby miał trochę krótsze nogawki to by był bardziej dopasowany ;) Choć i tak według mnie jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękny ten kombinezon idealny na letnie uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor kombinezonu. Ta kokardka z tyłu jest słodka. <3 Myślę, że gdyby dół kombinezonu był w ciemniejszym kolorze, np. granatowym, to proporcje by się zrównoważyły. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jakoś też nie mogę przekonać się do kombinezonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie kombinezon jest naprawdę fajny i świetnie współgra się z resztą :)
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że inny fason i na pewno z taką figurą będziesz wyglądać świetnie ;) Buty cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. A moim zdaniem dobrze wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak nie czujesz się za dobrze w kombinezonach zawsze możesz przerobić w sukienkę w niej będziesz czuć się lepiej i wyglądać obłędnie , w końcu w pudrowym kolorze Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!