Strony

poniedziałek, 10 lipca 2017

Róż z oliwką



Ha post miał być wcześniej ale utknęłam w pokoju, na malowaniu. Wszystko z szafy poszło "out", szafa opustoszała i śmieje się, że zostałam okradziona. W pokoju mam szafę dużą pod sufit, której się nie da zdemontować, a na ścianie mam kolor bo tak chciałam i to był wielki błąd. Teraz zmieniam na zupełnie inny kolor i co mnie czeka ? Malowanie w każdej półeczce osobno, kręgosłupa już nie czuje. Ale tak jest jak się wcześniej nie pomyśli, ale jak to się mówi "mądry polak po szkodzie". Następnym razem będzie biała ściana albo tapeta, teraz już na to za późno. 


Mój dzisiejszy strój to 3/4 to wyprzedaż. Tak i znowu róż, szorty też miał być różowe ale się wahałam i jednak zdecydowałam na oliwkowy kolor. Torebkę dostałam na urodziny a kwiatuszki mnie kusiły ale cena ich już nie, ale na moje szczęście się przeceniły i nie mogłam się oprzeć. Sandałki podobały mi się już długo, ale ciągle coś, innym razem. Aż w końcu zamówiłam, polecam bardzo je, są mega wygodne, chciałam takie czarne ale niestety nie ma już mojego rozmiaru... 












41 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :) Ładne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobasz w takiej stylizacja :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie delikatny pastelowych kolorów ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest zdecydowanie to połączenie kolorystyczne, na które powinnaś decydować się częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) spodenki są super :) bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie sądziłam,że róż z oliwką może tak fajnie się komponować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega spodenki , bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, super spodenki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wyglądasz w tym looku! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice and cool summer outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/07/06/summer-queens/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorystyczne, wszystko razem ładnie wygląda :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie kolorystyczne ;) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie kolorów:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutely nice! Great post dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię róż:))fajny krój spodenek:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowy jest super, fajnie zestawiłaś go z kolorkiem spodenek - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kolory świetnie ze sobą współgrają:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne połączenie, a torebka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w torebce :) Super wyglądasz, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz :) Mega podobają mi się buciki i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahah powodzenia z malowaniem, znam ten ból też mam taką szafę :)
    Ładnie wyglądasz kochana!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie! Ślicznie wyglądasz:*!

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ta torebka bardzo mi się podoba! pasuje Ci :)

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmień trochę podejście do mody, lepiej mniej ale dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ta stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna torebka :)
    Obserwuje :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka i szorty genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!