Strony

wtorek, 25 lipca 2017

Plaża w środku miasta


Taką o to własnie mini plażę mam w parku niedaleko mnie. W ciepłe dni jest tam mnóstwo ludzi, żeby zrobić zdjęcia wybrałam się tam wcześniej ale i tak ok 10 juz było sporo ludzi.
Kapelusz kupiłam typowo z myślą o wyjeździe nad morze bo mój już się popsuł, podoba mi się w nim to, że z tyłu jest wycięty przez co jak odchylę nawet głowę do tyłu to on pozostanie na swoim miejscu. Szorty z gipiury, bardzo spodobały mi się, ładnie wyglądają ale są niestety bardzo nie wygodne :( 

Jeśli chodzi o buty to długo szukałam takich na koturni, żeby nie były za wysokie, koniecznie zamszowe i zapinane na kostce tak wyżej. I w sumie w końcu mam takie, pomijąc fakt ze są dość wysokie ale zachęcona mnóstwem pozytywnych komentarzy wręcz wychwalający je, skusiłam się i powiem tyle to była słuszna decyzja.












28 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your perfect post dear! ^_^
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wakacyjnie :) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się Twoja bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wakacyjne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tym kapeluszu.
    Zdjęcia nr 9 i 11 super

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny plażowy look :) bardzo do twarzy Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ;)
    https://cakemonika.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/cakemonika/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że ja nie mam plisko takiej plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała mieć taką plażę blisko siebie buuuu :( fajne miejsce :D

    świetna bluzka i sandałki :D
    i kapelusik mega- te słomianki to teraz hicior <3
    a kiedy urlop ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ten kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wakacyjny zestaw!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta bluzeczka:) Natomiast kapelusz dodaje uroku całej stylizacji:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia prawie jak z nad morza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. what a lovely summer Outfit,
    I adore the casual Styling.
    You look amazing.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Twoja bluzka ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. :) Zachwycił mnie Twój kapelusz i buty. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega zazdroszczę takiego miejsca blisko siebie!
    Ja do najbliższego jeziora mam ponad 20 km i do jeszcze po stronie Niemieckiej. ;)
    Ślicznie wyglądasz, pasuję Ci taka stylizacja.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze pięknie :) Fajnie mieć takie miejsce blisko domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie plaże to fajna sprawa, gdy nie mamy możliwość pojechania nad morze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie :)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!